نمایشگر ۲۴۰ هرتز و بهترین سخت‌افزار بازار؛ این رؤیایی‌ترین لپ تاپ گیمرهاست!

جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگر پنل جلویی لپ تاپ Acer Predator Triton 16 2023
ایسر لپ تاپ گیمینگ جدیدی رونمایی کرده است که نمایشگر ۲۴۰ هرتز دارد و از پردازنده‌ی نسل ۱۳ و گرافیک سری RTX 4000 استفاده می‌کند.
تبلیغات

نمایشگاه بزرگ کامپیوتکس که یکی از مهم‌ترین رویدادهای فناوری در دنیا محسوب می‌شود، حدودا یک هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد. بسیاری از برندهای نام‌آشنای صنعت کامپیوتر ازجمله ایسر قرار است در کامپیوتکس ۲۰۲۳ حاضر شوند. این شرکت در آستانه‌ی آغاز کامپیوتکس، محصولات جدیدی رونمایی کرده است که در بین آن‌ها لپ تاپ ۱۶ اینچ خانواده‌ی Predator خودنمایی می‌کند.

Predator Triton 16

لپ تاپ Acer Predator Triton 16 2023 نمای پشت و جلو

ایسر که پیش‌تر لپ تاپ‌های سری Predator را با نمایشگر سه‌بعدی به‌نمایش گذاشته بود می‌گوید لپ تاپ جدید Predator Triton 16 از پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل و گرافیک‌ RTX 4070 Laptop استفاده می‌کند.

بخش پشتی لپ تاپ Acer Predator Triton 16 2023 نیمه باز

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تولیدکنندگان لپ تاپ، تولید محصولی پرقدرت است که با مشکل حرارتی مواجه نشود. ایسر می‌گوید لپ تاپ جدیدش از فن دوگانه‌ی نسل پنجمی AeroBlade 3D و سیستم Vortex Flow استفاده می‌کند و به خمیر حرارتی فلز مایع مجهز است.

کیبورد و صفحه نمایش لپ تاپ Acer Predator Triton 16 2023

تمامی خریداران لپ تاپ Predator Triton 16 یک ماه سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را به رایگان دریافت می‌کنند تا به صدها بازی هیجان‌انگیز دسترسی داشته باشند. تنوع قابل‌توجه درگاه‌ها به گیمرها امکان می‌دهد که کنترلر و هدست را به‌راحتی به لپ تاپ متصل کنند.

مشخصات فنی لپ تاپ Predator Triton 16 (PT16-51-76XZ)

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۱ هوم

نمایشگر

۱۶ اینچ، ۱۶:۱۰، وضوح WQXGA (معادل ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل)، روشنایی ۵۰۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه

پردازنده‌ی مرکزی

Intel Core i7-13700H

پردازنده‌ی گرافیکی

Nvidia GeForce RTX 4070

رم

۱۶ گیگابایت DDR5-5200

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

۱ ترابایت PCIe Gen4 NVMe SSD

درگاه

یک Thunderbolt 4 USB-C و دو USB-A 3.2 Gen 2 و یک HDMI 2.1

وب‌کم

FHD

باتری

۹۹٫۹۸ وات‌ساعت

بر اساس گزارش ویندوز سنترال، لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر نمایشگر ۱۶ اینچ IPS با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد و به کیبوردی با نورپردازی RGB مجهز است. ایسر لپ تاپ Predator Triton 16 را سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) با قیمت پایه‌ی ۱٬۸۰۰ دلار عرضه می‌کند.

Swift Edge 16

نمای کناری و جلویی لپ تاپ Acer Swift Edge 16 2023

Acer Swift Edge 16 لپ تاپی باریک و سبک‌وزن با نمایشگر ۱۶ اینچ است که برای افراد حرفه‌ای تولید شده است. این لپ تاپ بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم دارد و ضخامتش به تقریبا ۱۲٫۹۵ میلی‌متر می‌رسد.

لپ تاپ Acer Swift Edge 16 2023 از نمای جلو

لپ تاپ جدید سری سوئیفت اج به نمایشگر 3.2K OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۲ میلی‌ثانیه مجهز است. نمایشگر لپ تاپ ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسبت کنتراستش ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ و روشنایی‌اش ۵۰۰ نیت است.

حالت نیمه بسته لپ تاپ Acer Swift Edge 16 2023 پنل پشتی

لپ تاپ Swift Edge 16 از پردازنده‌‌های سری Ryzen 7040 استفاده می‌کند و به گرافیک Radeon 780M مجهز است. ایسر این لپ تاپ را دو ماه دیگر با قیمت پایه‌ی ۱٬۳۰۰ دلار عرضه می‌کند.

مشخصات فنی لپ تاپ Swift Edge 16 (SFE16-43-R98R)

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۱ هوم

نمایشگر

۱۶ اینچ، ۱۶:۱۰ از نوع OLED، وضوح +WQXGA (معادل ۳٬۲۰۰ در ۲٬۴۰۰ پیکسل)، روشنایی ۴۰۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

پردازنده‌ی مرکزی

AMD Ryzen 7 7840U

پردازنده‌ی گرافیکی

AMD Radeon 780M

رم

۱۶ گیگابایت LPDDR5

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

۱ ترابایت PCIe Gen4 NVMe SSD

درگاه

دو USB-C (با امکان شارژ ۶۵ وات) و دو USB-A 3.2 Gen 1 و یک HDMI 2.1

وب‌کم

1440p QHD

باتری

تا ۸٫۵ ساعت شارژدهی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات