ایسر لپ‌تاپ‌های سری TravelMate P4 را با پشتیبانی از 4G و گرافیک RTX 2050 معرفی کرد

جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لپ تاپ ایسر TravelMate Sping P4 14 و P4 استاندارد
لپ‌تاپ‌های جدید سری TravelMate P4 با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، یک ترابایت SSD و گرافیک RTX 2050 معرفی شدند.
تبلیغات

مدل‌ جدید لپ‌تاپ‌های سری TravelMate P4 ایسر با مشخصات سخت‌افزاری ارتقایافته ازجمله باتری ۶۵ وات‌ساعتی، بدنه‌ی آلومینیومی با استاندارد MIL-STD، فناوری Dust Defender و حسگرهای تنظیم نور نمایشگر براساس شرایط نوری محیط معرفی شدند.

مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی لپ‌تاپ P4 و همچنین Sping P14 با نمایشگر ۱۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰، همگی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ پرو را اجرا می‌کنند و از قابلیت‌هایی مثل حسگر اثرانگشت، dTPM 2.0 و وب‌کم Full HD مادون‌قرمز با قابلیت تشخیص چهره و شاتر فیزیکی بهره می‌برند. فناوری PurifiedVoice ایسر در این لپ‌تاپ‌ها از هوش مصنوعی برای کاهش نویز محیط استفاده می‌کند و تاچ‌پد آن‌ها نیز با لایه‌ای ازجنس گوریلاگلس پوشانده شده است.

لپ تاپ ایسر TravelMate P4 14
لپ تاپ ایسر TravelMate P4 14
لپ تاپ ایسر TravelMate P4 14
لپ تاپ ایسر TravelMate P4 14

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، برخی مشخصات لپ‌تاپ‌های جدید سری TravelMate P4 شبیه سری P6 است. البته این محصولات با نمایشگر OLED 2.8K عرضه نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را با صفحه‌نمایش IPS 2.5K سفارش داد. وضوح نمایشگر این لپ‌تاپ‌ها ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و در چند نسخه با نسل سیزدهم پردازنده‌های i3، i5 و i7 اینتل به‌فروش می‌رسند.

لپ تاپ ایسر TravelMate Spin P4 14

نمایشگر مدل Spin P4 به پوشش گوریلاگلس مجهز شده است تا مقاومت بیشتری دربرابر خط‌وخش داشته باشد و از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول لولای ۳۶۰ درجه دارد و بنابراین می‌توان جهت نمایشگر را مطابق میل خود تغییر دهید یا درحالت تبلت از آن استفاده کنید. مدل پایه‌ی Spin P4 با رم ۳۲ گیگابایتی با برچسب ۱۳۷۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. درمقام مقایسه، نسخه‌ی پایه‌ی مدل ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی TravelMate P4 به ترتیب با قیمت ۱۲۶۱ دلار و ۱۴۲۵ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

هر سه مدل لپ‌تاپ‌های جدید سری P4 ایسر از وای‌فای 6E و شبکه‌های 4G/LTE پشتیبانی می‌کنند و دو درگاه USB C مبتنی‌بر استاندارد USB 4 با تاندربولت ۴ روی آن‌ها تعبیه شده است که از اتصال به مانیتورهای 4K و شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند.

گفتی است فروش لپ‌تاپ‌های جدید سری TravelMate P4 ایسر از ژوئن ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات