رندرهای رسمی و مشخصات فنی سری گلکسی بوک ۳ سامسونگ قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

یک‌شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
رندر لپ تاپ گلکسی بوک ۳ سامسونگ
برگه‌ی مشخصات فنی و رندرهای رسمی لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ سامسونگ ازطریق اسناد داخلی این شرکت فاش شده است.
تبلیغات

درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی رسمی خانواده‌ی گلکسی بوک ۳ سامسونگ باقی نمانده است، اکنون رندرها و بسیاری از مشخصات فنی این لپ‌تاپ‌ها از اسناد رسمی این شرکت به‌دست آمده است. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی درباره‌ی گلکسی بوک ۳ اولترا خواندیم، این محصول یک لپ‌تاپ بسیار قدرتمند خواهد بود که از گرافیک RTX 4070 و نمایشگر ۱۶ اینچی AMOLED بهره خواهد برد. البته صفحه‌نمایش این محصول مثل تبلت گلکسی تب S8 اولترا بریدگی ندارد.

ازطرف دیگر، گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ یک لپ‌تاپ دو در یک تبدیل‌شونده با نمایشگر لمسی است که از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی AMOLED و گرافیک یکپارچه‌ی Iris Xe اینتل بهره خواهد برد.

تأیید دوباره‌ی مشخصات گلکسی بوک ۳ اولترا

به گزارش سم‌موبایل، گلکسی بوک ۳ اولترا با نمایشگر ۱۶ اینچی و کیبوردی با ابعاد کامل عرضه خواهد شد. این یعنی صفحه‌کلید دستگاه مثل کیبوردهای معمولی دسکتاپ، بخش مخصوص عددها را دراختیار کاربران قرار خواهد داد و البته تاچ‌پد آن کمی به‌سمت چپ متمایل است و دقیقاً در مرکز فضای پایین صفحه‌کلید قرار ندارد.

رندر رسمی گلکسی بوک ۳ اولترا
رندر رسمی گلکسی بوک ۳ اولترا
رندر رسمی گلکسی بوک ۳ اولترا
رندر رسمی گلکسی بوک ۳ اولترا

برگه‌ی مشخصات گلکسی بوک ۳ اولترا همچنین نشان می‌دهد این محصول به پردازنده‌ی نسل سیزدهم اینتل Core i9، رم ۳۲ گیگابایت LPDDR5، یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی NVMe SSD و گرافیک RTX 4070 با حافظه‌ی ۸ گیگابایتی GDDR6 مجهز خواهد شد.

طراحی و مشخصات گلکسی بوک ۳ ۳۶۰

گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ از صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی AMOLED و پردازنده‌ی نسل سیزدهم اینتل Core i5، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی NVMe و گرافیک اینتل Iris Xe بهره خواهد برد.

از آن‌جا که گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ کوچک‌تر مدل اولترا است، ابعاد صفحه‌کلید آن کامل نیست و احتمالاً برای افرادی که زیاد تایپ می‌کنند مناسب‌تر خواهد بود. البته با وجود کیبورد کوچک‌تر، تاچ‌پد این مدل نیز مثل مدل اولترا در مرکز ناحیه‌ی پایین صفحه‌کلید قرار ندارد و باز هم به‌سمت چپ متمایل است.

رندر رسمی گلکسی بوک ۳ ۳۶۰
رندر رسمی گلکسی بوک ۳ ۳۶۰
رندر رسمی گلکسی بوک ۳ ۳۶۰
رندر رسمی گلکسی بوک ۳ ۳۶۰

کاربران می‌توانند از گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ به‌عنوان یک لپ‌تاپ معمولی یا به‌عنوان تبلت ویندوزی با پشتیبانی از قلم S-Pen استفاده کنند.

سایر قابلیت‌ها

سایر قابلیت‌های هر دو مدل اولترا و ۳۶۰ گلکسی بوک ۳ یکسان است که ازجمله می‌توان به بلندگوی دوگانه‌ی ۵ واتی AKG، پشتیبانی از دالبی اتموس، Smart Amp، وب‌کم 1080p، وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۱ اشاره کرد. سری گلکسی بوک ۳ همچنین از قابلیت‌هایی برای ارتباط بهتر با سایر دستگاه‌های سامسونگ مثل گوشی‌ها، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌های این برند بهره خواهند برد. این محصولات همچنین با ویژگی‌هایی مثل بیکسبی، Quick Share، برنامه‌ی یادداشت‌برداری و گالری سامسونگ عرضه خواهند شد.

رویداد آنپکد ۲۰۲۳ سامسونگ در تاریخ یکم فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد؛ جایی‌که انتظار داریم این شرکت در کنار گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S23 از محصولات دیگری مثل لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ نیز رونمایی کند. قیمت این محصولات هنوز مشخص نیست اما مشتریان می‌توانند درصورت تمایل با رزرو آنلاین لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت، ۵۰ دلار اعتبار دریافت کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات