مدل‌های جدید لپ‌تاپ ExpertBook B1 با پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل معرفی شدند

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
لپ‌تاپ ExpertBook B1 با پردازنده نسل ۱۲ اینتل
ایسوس در رویداد CES 2023 جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های دانشجویی ExpertBook B1 را با پردازنده‌های نسل دوازهمی اینتل معرفی کرد.
تبلیغات

ایسوس مانند هرسال در نمایشگاه CES دست‌پر ظاهر شد و علاوه‌بر محصولات جدید، مدل‌های به‌روز و جدید سری لپ‌تاپ‌های موفق خود را نیز معرفی کرد. سری لپ‌تاپ‌های ExpertBook B1 دستگاه‌های قابل حمل و پراز ویژگی‌های مناسب کار و عملکردی است که آن‌ها را تبدیل به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک یا مؤسسات آموزشی و دانشجوهای پرتلاش می‌کند.

طراحی جمع‌وجور و یکپارچه این لپ‌تاپ که باعث می‌شود به‌راحتی در کیف و کوله جای بگیرد و مقاومت بسیاری عالی داشته باشد از یک سو، و پردازنده‌ی قدرتمند اینتل Core i7 و پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6E و نمایشگر ۱۴ یا ۱۵٫۶ اینچی ازسویی دیگر، همگی ویژگی‌هایی است که لپ‌تاپ ExpertBook B1 را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها در بین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و شرکتی کند.

سری جدید لپ‌تاپ‌های اکسپرت‌بوک B1 همچنان به تعهد مقاومت و دوام محصولات ایسوس پایبند است. ایسوس بارها تأکید کرده است که هدفش ارائه‌ی محصولی مداوم و کارآمد است تا علاوه‌بر طراحی یکپارچه و بی‌نقص، عمر بیشتری برای محصولاتش قائل شود و بدین ترتیب با کاهش تولید زباله از طبیعت و محیط زیست محافظت کند. هرچند، سرعت پیشرفت فناوری به‌قدری زیاد است که درهرصورت برای همگام‌شدن با آن نمی‌توان در نهایت بیشتر از دو سال از دستگاهی استفاده کرد.

لپ‌تاپ ExpertBook B1 با پردازنده نسل ۱۲ اینتل

مدل ۱۴ اینچی لپ‌تاپ ExpertBook B1402 و مدل ۱۵٫۶ اینچی لپ‌تاپ ExpertBook B1502 به‌طور اختصاصی از نمایشگر NanoEdge بهره‌مند هستند که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای پیشکش می‌کند؛ بنابراین، از هر زاویه‌ای که روبه‌روی لپ‌تاپ قرار بگیرید می‌توانید محتوای نمایشگر را مشاهده کنید. علاوه‌براین، نمایشگر تصویر پویا و روشنی در سناریوها و شرایط مختلف ارائه می‌کند. از این گذشته، نمایشگر به‌وسیله‌ی لولای تخت به بدنه متصل است که اجازه می‌دهد به‌صورت ۱۸۰ درجه باز شود؛ بنابراین، شیوه‌ی آسانی برای اشتراک‌گذاری محتوا و همکاری با سایر افراد در یک جلسه دارد.

سری جدید لپ‌تاپ ExpertBook B1 در دل خود پردازنده نسل دوازدهمی Core i7 اینتل دارد که قدرت محاسباتی خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و حافظه رم درنظر گرفته شده برای این سری تا حداکثر ظرفیت ۴۸ گیگ می‌رسد که می‌توان با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که درنظر دارید مدل مناسب را تهیه کنید. حافظه ذخیره‌سازی نیز حداکثر ظرفیت ۲ ترابایتی PCIe 4.0 M.2 خواهد داشت که برای یک لپ‌تاپ دانشجویی یا شرکتی بسیار زیادتر است.

یکی از ویژگی‌های مهمی که لپ‌تاپ دانشجویی باید داشته باشد اتصال اینترنت باثبات و سریع است به‌خصوص در یک یا دو سال اخیر که بخشی اعظمی از کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین برگزار می‌شوند؛ بنابراین، جدای از ارائه‌دهنده‌ی اینترنت، گیرنده‌ی موجود روی دستگاه می‌تواند روی کیفیت شبکه دریافتی مؤثر باشد. درنتیجه، فناوری Wi-Fi 6E می‌تواند نیاز کاربر را مرتفع کند. علاوه‌براین، سایر اتصالات فیزیکی نیز در لپ‌تاپ ExpertBook B1 پوشش داده شده است.

لپ‌تاپ‌های ExpertBook B1 ایسوس، ازنظر امنیتی به‌گونه‌ای طراحی شدند که طیف وسیعی از نیازهای امنیتی در دنیای کسب‌وکارها را پوشش دهند. بنابراین، ویژگی‌های احراز هویت در کلاس شرکتی کمک می‌کند فایل‌ها و داده‌های اساسی امن نگهداری شوند. دوربین مادون قرمز تعبیه‌شده در لپ‌تاپ امکان بازکردن سریع قفل و ورود آسان به سیستم را فراهم می‌کند و حتی می‌توان با استفاده از حسگر اثرانگشت لایه‌ امنیتی دیگری اضافه کرد. وبکم این لپ‌تاپ نیز دارای حفاظ فیزیکی است و درصورت نیاز فوری می‌توان با بستن آن دوربین را خاموش کرد و حریم‌شخصی ایمن‌تری داشت.

لپ‌تاپ‌های ExpertBook B1 همچنین نسخه‌ی دوم گزینه‌ی انتخابی Trusted Platform Module را ارائه می‌دهند که با کمک آن می‌توان فایل‌های شخصی و داده‌های خصوصی شرکت را از حملات هکرها در امان نگاه داشت. افزون‌براین، اسلات قفل فیزیکی Kensington نیز برای محکم‌کاری وجود دارد. مانند دیگر مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های ایسوس، ExpertBook B1 نیز از نظر مقاومت استاندارد US MIL-STD 810H را دریافت کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات