MSI نیمی از بدنه لپ تاپ Cyborg 15 را شفاف طراحی کرد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Cyborg 15
CES 2023 میزبان تعداد انگشت‌شماری گجت‌ شفاف بود؛ اما شاید با کمی اغماض بتوان لپ‌تاپ Cyborg 15 ام‌اس‌آس را در این دسته جا داد.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های زیادی در رویداد CES 2023 معرفی شدند؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت که هیچ‌کدام طراحی شفاف ندارند. حال‌آنکه تجربه ثابت کرده است گجت‌های شفاف توجه افراد بیشتری را جلب می‌کنند و بسیاری تنها‌ به‌دلیل جذابیت این طراحی است که آن‌ها را می‌خرند. علاوه‌براین، شرکتی که محصولی شفاف تولید می‌کند، باید از بابت مهندسی و طراحی داخلی خود اطمینان داشته باشد تا سخت‌افزار و طراحی آن محصول را با خیال راحت درمعرض دید قرار دهد؛ اما این طراحی شفاف برای داشتن جذابیت کافی باید تمام‌و‌کمال باشد و اشتباه MSI هم نادیده‌گرفتن همین موضوع است.

به‌گزارش Verge، ام‌اس‌آی در رویداد CES 2023، لپ تاپ گیمینگ Cyborg 15 را رونمایی کرد که فقط بخش پایین بدنه و لبه‌های درِ آن شفاف است؛ به‌همین‌دلیل، نمی‌تواند آن رسالت به‌نمایش‌گذاشتن اجزای داخلی را به‌درستی انجام دهد که عموم کاربران انتظار دارند. در‌واقع، بخش پایینی لپ‌تاپ نکته‌ی درخورتوجهی برای عرضه ندارد و زمانی هم که از رو‌به‌‌رو به آن نگاه می‌کنید، اصلاً متوجه شفاف‌بودن طراحی پشتی آن نمی‌شوید.

Cyborg 15 از جلو لپ‌تاپ گیمینگ معمولی و مشکی‌رنگی است که کیبوردش با نور پس‌زمینه‌ی RGB روشن می‌‌شود؛ حتی لپ‌تاپ گیمینگ ROG Strix Scar 17 ایسوس سال گذشته از این محصول جذاب‌تر بود.

Cyborg 15 front

لولا و بدنه‌ی پایینی لپ‌تاپ با کمی انحنا به لبه‌ها می‌رسند و روی بدنه هم عبارت MSI TRUE GAMING نوشته شده است که بخشی از حرف G دوم هم با رسیدن به لبه دیده نمی‌شود. از تمام این‌ها گذشته، وقتی می‌خواهید به بخش شفاف بدنه نگاهی بیندازید؛ بازهم نا‌امید خواهید شد؛ چراکه با مدل طراحی این بخش از بدنه‌ی به‌ظاهر شفاف، باز‌هم نمی‌توانید دید مناسبی از اجزای داخلی لپ تاپ داشته باشید.

Cyborg 15 back

از طراحی لپ‌‌تاپ جدید MSI که بگذریم، Cyborg 15 با مشخصات و قابلیت‌هایی عرضه می‌شود که می‌تواند آن را به محصولی متمایز در میان دیگر لپ‌تاپ‌‌های این برند تبدیل کند. Cyborg 15 به صفحه‌نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پردازنده‌ی نسل دوازدهم اینتل، Core i7 12650H با گرافیک RTX 4060 انویدیا مجهز است و قدرتمندترین پیکربندی آن هم با قیمت نسبتاً مناسب ۱,۰۹۹ دلار می‌فروشد.

مدل لپ‌تاپ

Cyborg 15

پردازنده

نسل‌دوازدهمی اینتل Core™ i7-12650H

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۱ پرو

تراشه

سیستم روی تراشه‌‌ی یکپارچه

حافظه

DDR5 دو اسلاته تا ۶۴ گیگابایت

صفحه‌نمایش

پنل IPS ‌‌فول‌اچ‌دی ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

گرافیک

گرافیک لپ‌تاپی ۸ گیگابایتی GeForce RTX™ 4060 و ۶ گیگابایتی GeForce RTX™ 4050

اسلات ذخیره‌سازی

NVMe M.2 و PCIe نسل چهار

کیبورد

گیمینگ با نور پس‌زمینه‌ی RGB

صدا

دو اسپیکر استریو ۲ واتی

پورت‌های USB

یک پورت USB 3.2 Gen1 Type-C و دو پورت USB 3.2 Gen1 Type-A

خروجی ویدیو

یک پورت HDMI و یک USB 3.2 Gen1 Type-C

تکنولوژی ارتباطی

Gigabit Ethernet

Intel® Wi-Fi 6 AX201

Bluetooth v5.2

وبکم

720p با نرخ فریم ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه

امنیت

Firmware Trusted Platform Module(fTPM) 2.0

باتری

۵۳٫۵ وات‌ساعت

باتری

۱۲۰ وات

وزن

۱٫۹۸ کیلوگرم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات