جزئیات رم، حافظه‌ی ذخیره‌سازی و پردازنده لپ‌تاپ شیائومی Book Air 13 فاش شد

پنج‌شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی درحال آماده‌شدن برای معرفی سری ردمی نوت ۱۲ است. این احتمال وجود دارد که این شرکت لپ‌تاپ جدیدی به‌نام Book Air 13 را نیز معرفی کند؛ محصولی که به‌عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ آن عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اطلاعات فهرست وب‌سایت JD نشان می‌دهد که Book Air 13 شیائومی از صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی OLED با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این محصول نیز پردازنده‌ی نسل دوازدهم سری Core U اینتل (Core i5 1230U یا Core i7 1250U) خواهد بود. این دو تراشه از پیکربندی مشابه شامل ۱۰ هسته (۲ هسته‌ی قدرتمند و ۸ هسته‌ی کارآمد) و ۱۲ ترد بهره می‌برند. تنها تفاوت میان دو پردازنده‌ی مذکور این است که فرکانس مدل i7 می‌تواند تا ۴٫۷ گیگاهرتز ارتقا یابد درحالی‌که فرکانس مدل i5 حداکثر به ۴٫۴ گیگاهرتز می‌رسد.

از دیگر مشخصات موردانتظار Book Air 13 شیائومی می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5-5200 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD آن‌ها اشاره کرد. به‌نوشته‌ی Gizmochina، وزن این دستگاه ۱٫۲ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۱۲ میلی‌متر خواهد بود. اگرچه این لپ‌تاپ وزن کمی دارد و بسیار نازک است اما شیائومی می‌گوید از باتری ۵۸٫۳ وات‌ساعتی در آن استفاده کرده است. این محصول همچنین از فناوری شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ شامل بلوتوث ۵٫۲، پشتیبانی از چندین درگاه تاندربولت و وای‌فای 6E است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات