سرفیس پرو 9 با پیروی از سرفیس پرو ایکس جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را حذف کرد

پنج‌شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه مشخصات فنی سرفیس پرو ۹ تأیید می‌کند که جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری از این دستگاه حذف شده است.
تبلیغات

اکنون مدتی است که شرکت‌های مختلف در مسیر حذف جک هدفون قدم برمی‌دارند. پس از دستگاه‌های متعدد حال این بار نوبت به جدیدترین محصول مایکروسافت رسیده که شب گذشته طی مراسمی رونمایی شد.

به گزارش ورج، مایکروسافت بی سروصدا کانکتور ۳٫۵ میلی‌متری را از سرفیس پرو 9 جدید خود حذف کرده است. این تغییر در صفحه مشخصات فنی تأیید شده زیرا دیگر گزینه‌ی «جک هدفون»در قسمت «اتصالات» دستگاه دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که این نتیجه مستقیم استفاده نسخه‌های اینتل و آرم سرفیس پرو ۹ از شاسی یکسان باشد. به گفته این شرکت، ازآنجاکه Surface Pro X هرگز جک ۳٫۵ میلی‌متری نداشت، سخت‌افزار اینتل اکنون از این فلسفه طراحی پیروی می‌کند.

به‌تازگی Surface Pro 9 معرفی شده که دوربین HD، بلندگوهای Omnisonic، میکروفون‌های جهت دار و تراشه G6 سفارشی را ارائه می‌دهد. این محصول مجهز به کیبورد جداشدنی است و از قلم لمسی سرفیس اسلیم پن ۲ هم پشتیبانی می‌کند. این قلم لمسی از موتور داخلی کوچکی استفاده می‌کند تا حسی شبیه به نوشتن روی کاغذ به شما منتقل کند.

مایکروسافت امسال خطوط سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو خود را در محصول واحدی به نام سرفیس پرو ۹ ترکیب کرده است. پس از گذشت ۱۰ سال از کانسپت سرفیس ۲ در ۱، اکنون می‌توانید بین پردازنده SQ3 Arm-powered با توانایی پشتیبانی از 5G و پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل یکی را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات