نوکیا به‌زودی از گیم‌ پد و دو لپ‌تاپ جدید مجهز به تراشه‌های نسل دوازدهمی اینتل رونمایی می‌کند

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
درخواست‌های نوکیا برای دریافت گواهی بلوتوث نشان می‌دهد گیم پد و لپ‌تاپ‌های Purebook Fold و Lite این شرکت به‌زودی معرفی خواهند شد.
تبلیغات

نوکیا در سال‌های اولیه‌ی تولید گوشی‌های همراه، خود را به‌عنوان یک برند آشنا تثبیت کرد. این شرکت درنهایت محصولات دیگری عرضه کرد که مثل گوشی‌های آن موردتوجه خریداران قرار گرفت. بااین‌حال، نوکیا سال‌ها قبل ارتباط خود را ازدست داد و پس از این‌که HDM Global به‌‌قدرت رسید، این برند رفته‌رفته درمسیر بازگشت قرار گرفته که البته این مسیر چندان هم آسان نبوده است. شرکت فنلاندی تسلیم نمی‌شود و همچنان در بازار حضور دارد. این شرکت در گذشته، گوشی‌های مخصوص بازی مثل N Gage را درسال ۲۰۰۳ روانه‌ی بازار کرد، ادامه فعالیت خود را در این زمینه ادامه نداد. اکنون به‌نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد در آینده یک گیم‌ پد معرفی کند.

به‌نوشته‌ی Gizchina، گیم‌پد نوکیا در پایگاه داده‌ی گواهی بلوتوث ثبت شده که نشان می‌دهد پس از مدت‌ها اولین محصول گیمینگی باشد که این شرکت با مشارکت مجوز SteamView عرضه خواهد کرد. شایان‌ ذکر است بسیاری از تلویزیون‌های نوکیا و دستگاه‌های رسانه‌ای استریم در اروپا با مجوز SteamView ساخته شده‌اند. اکنون چند مدل از کنترلرهای بازی نوکیا وجود دارد که همگی گواهی بلوتوث را دریافت کرده‌اند و از استاندارد بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کنند. براساس گزارش‌ها، گیم‌ پدهای این برند احتمالاً به‌زودی معرفی خواهند شد.

گواهی بلوتوث گیم پد نوکیا

نوکیا Purebook Fold Purebook Lite به‌زودی معرفی خواهند شد

ظاهراً نوکیا تصمیم دارد علاوه‌بر گیم‌ پد جدید از دو لپ‌تاپ موسوم به Purebook Fold و Purebook Lite نیز رونمایی کند زیرا درخواست‌هایی برای صدور گواهی بلوتوث این محصولات ثبت شده است.

گواهی بلوتوث لپ‌تاپ های نوکیا

درحال‌حاضر Offglobal لپ‌تاپ Purebook Pro نوکیا را برای بازار اروپا معرفی کرده است. این محصول در دونسخه با نمایشگر ۱۷٫۳ اینچ و ۱۵٫۶ اینچ عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها به تراشه‌های Core i3-1220P اینتل مجهز شده‌اند و علاوه‌براین از ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات