اولین تصاویر از قطعات داخلی لپ تاپ MacBook Air M2 پیش از عرضه رسمی فاش شد

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
یک روز مانده به‌عرضه‌ی رسمی لپ تاپ مک‌بوک ایر M2 در بازار، اولین تصاویر از اجزای داخلی و چگونگی چینش قطعات در این محصول منتشر شد.
تبلیغات

لپ تاپ MacBook Air M2 به‌زودی وارد بازار می‌شود؛ درحالی‌که هنوز نقدوبررسی رسمی از آن منتشر نشده است. بنابراین، هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی این لپ‌تاپ دردسترس نیست.

بنابر گزارش منتشرشده توسط 9to5mac، این وب‌سایت توانسته است ازطریق منابع خبری خود به عکس‌هایی از قطعات داخلی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر ام2 (MacBook Air M2) دست یابد که پیش‌ از این درجایی منتشر نشده‌اند.

این دو عکس جدید نمای بسیار خوبی از لولاها، بلندگوها، جک هدفون و درگاه‌های USB C نشان می‌دهند.

این اتصالات برای محصولات اپل بسیار استاندارد به‌نظر می‌رسند؛ اما این عکس‌ها نشان می‌دهند که بلندگوها در قسمت لولا قرار گرفته‌اند؛ درحالی‌که بلندگوها در سری لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو در کنار کیبورد تعبیه شدند. بنابراین، با توجه به محل قرارگیری بلندگوها انتظار می‌رود که کیفیت صدا روی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر M2 با افزایش چشمگیری روبه‌رو شود. با‌ این‌ همه اما، همچنان باید منتظر بود تا ببینیم این فرضیه در عملکرد واقعی لپ‌تاپ چگونه خودنمایی خواهد کرد.

اجزای داخلی لپ تاپ MacBook Air M2
اجزای داخلی لپ تاپ MacBook Air M2

دو عکس دیگر نمایی از سلول‌های باتری و پدلمسی force touch ارائه می‌دهند. به‌نظر می‌رسد شاهد باتری سه‌بخشی قدیمی اپل هستیم و پدلمسی force touch نیز چیز جدیدی منتقل نمی‌کند.

البته، سیستم خنک‌کننده‌ی اپل در مک‌بوک ایر جدید بهتر دیده می‌شود و به‌نظر می‌رسد مجهز به هیت سینک بزرگی شده که با نوار گرافیتی به‌منظور رسانندگی گرمایی پوشانده شده است.

اجزای داخلی لپ تاپ MacBook Air M2

علاوه‌بر ‌این‌ها، نمایی نزدیک از رنگ جدید Midnight لپ‌تاپ مک‌بوک ایر به‌دست آمده است که البته، در این تصاویر نسبت‌ به تصاویر رندرهای نشان‌داده‌شده در رویداد WWDC، آبی‌تر به‌نظر می‌رسد. این تفاوت ممکن است به‌علت مشکلات نوردهی در زمان عکسبرداری توسط منبع به وجود آمده باشد؛ اما همچنان تا زمانی‌که محصول واقعی دیده نشده نمی‌توان درباره‌ی آن نظر قطعی داد.

این تصاویر نمایی کلی از اجزای داخلی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر M2 نشان می‌دهند. برای دیدن تصاویر جزئی‌تر و دقیق به بخش‌های مختلف لپ‌تاپ به‌ویژه پردازنده‌ی M2 باید منتظر بمانیم. احتمالاً این تصاویر نیز ظرف چند روز آینده و بعداز عرضه‌ی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر جدید در روز جمعه ۱۵ جولای ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) دردسترس قرار خواهند گرفت.

نظر شما در رابطه با تصاویر منتشرشده از اجزای داخلی مک‌بوک ایر M2 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات