لپ تاپ VAIO SX12 با نمایشگر ۱۲٫۵ اینچ Full HD و تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل معرفی شد

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
VAIO از لپ‌تاپ جدید خود به نام SX12 رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی، ۱۶ گیگابایت رم، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و درگاه‌های ارتباطی متنوع مجهز شده است و فقط ۸۹۹ گرم وزن دارد.
تبلیغات

شرکت VAIO جدیدترین لپ‌تاپ خود موسوم به SX12 را در ژاپن رونمایی کرد. این برند ژاپنی لپ‌تاپ جدید و نازک خود را به نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی مجهز کرده است. وزن SX12 کمتر از یک کیلوگرم است و مشتریان می‌توانند آن را حداکثر با تراشه‌ی Core i7-1260P اینتل سفارش دهند. این محصول همچنین درگاه‌های ارتباطی مختلفی را دردسترس کاربر قرار می‌دهد و همچنین نسخه‌ی مشکی‌رنگ ویژه‌ی آن با پردازنده‌ی Core i7-1280P و پشتیبانی اختیاری از 5G عرضه خواهد شد.

لپ تاپ VAIO SX12

Gizmochina می‌نویسد، VAIO SX12 جدید یک لپ‌تاپ جمع‌وجور ۱۲٫۵ اینچی است که می‌توان آن را به‌راحتی حمل کرد. این دستگاه برای افرادی که ترجیح می‌دهند همیشه لپ‌تاپ خود را همراه داشته باشند، گزینه‌ای ایدئال محسوب می‌شود. بااین‌حال، ابعاد کوچک این محصول نشان از ضعف عملکرد آن نیست. قدرت پردازنده‌ی این این لپ‌تاپ جدید به‌لطف بهره گرفتن از نسل دوازدهم تراشه‌های اینتل Core، نسبت به مدل‌های قبلی تا ۱٫۵ برابر بهبود یافته است.

لپ تاپ ٰVAIO SX12 2022
 پورت های لپ تاپ ٰVAIO SX12 2022
کیبورد لپ تاپ ٰVAIO SX12 2022
لپ تاپ ٰVAIO SX12 2022

SX12 جدید از تنظیم اصلی VAIO TruePerformance بهره می‌برد که منبع تغذیه و ظرفیت اتلاف گرمای آن را بهینه‌سازی می‌کند تا در استفاده‌های طولانی‌مدت، عملکرد آن افت نکند. این دستگاه به نمایشگر کریستال مایع با وضوح Full HD مجهز شده و همچنین از پردازنده‌ی Core i7-1260P با ۱۲ هسته و ۱۶ ترد، رم ۱۶ گیگابایت از نوع LPDDR4X، حافظه‌ی ذخیره‌سازی PCIe SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و بسیاری قابلیت‌های دیگر بهره می‌برد. این لپ‌تاپ به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ عرضه خواهد شد.

لپ تاپ VAIO SX12

VAIO X12 ابعاد کوچکی دارد اما محل قرارگیری کیبورد آن بسیار عادی است و با استاندارهای جهانی مطابقت دارد، بنابراین هنگام تایپ با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. درگاه‌های ارتباطی این دستگاه نیز تنوع خوبی دارد. این محصول دو درگاه تاندربولت ۴، دو درگاه USB، درگاه اترنت، HDMI و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین به وب‌کم ۲٫۰۷ مگاپیکسلی مجهز شده که از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وای‌فای 6E و وزن ۸۹۹ گرمی آن اشاره کرد. علاوه‌براین X12 استاندارد MIL-STD0810H را دارد و عمرد باتری آن نیز حدود ۲۶ ساعت اعلام شده است.

نسخه ویژه تمام مشکی لپ تاپ VAIO SX12

لپ‌تاپ جدید VAIO X12 در رنگ برنز، سفید، مشکی، نقره‌ای و رزگلد دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین نسخه‌ی ویژه کاملاً مشکی این دستگاه با تراشه‌ی ۱۴ هسته‌ای و ۱۶ ترد Core i7-1280P و مودم اختیاری 5G نیز به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات

لپ تاپ VAIO SX12

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۱

پردازنده‌

نسل دوازدهم اینتل Core i7-1260P

نسل دوازدهم اینتل Core i7-1280P

رم

۱۶ گیگابایت LPDDR4X

ذخیره‌سازی

۵۱۲ گیگابایت PCIe SSD

نمایشگر

۱۲٫۵ اینچی با وضوح Full HD

وب‌کم

۲٫۰۷ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و پشتیبانی از Windows Hello

گرافیک

Intel® Iris® Xe Graphics (Core i7 / Core i5)

Intel® UHD Graphics (Core i3)

سایر مشخصات

1000BASE-T / 100BASE-TX / 10BASE-T x 1

SuperSpeed ​​USB (USB 3.0) port with power supply function x 1

SuperSpeed ​​USB (USB 3.0) port x 1

HDMI output terminal x 1

USB Type-C installed x 2 (Supports the following functions: Thunderbolt ™ 4, USB Power Delivery, USB4 ™, USB 3.1, DisplayPort 1.4)

Stereo mini terminal (headset compatible) x 1

IEEE 802.11 a / b / g / n / ac / ax compliant

Wi-Fi 6E compatible

وزن

۸۹۹ گرم

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات