خودنمایی طراحی غیرمرسوم در اولین رندرهای منتسب به لپ تاپ تبدیل‌پذیر جدید Dell XPS [بروزرسانی]

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای منتسب به دستگاه جدیدی از خانواده‌ی Dell XPS لپ‌تاپی را با نمایشگر جداشدنی به تصویر می‌کشند. گفته می‌شود این لپ‌تاپ جدید به‌زودی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

91Mobiles در گزارشی اختصاصی می‌نویسد Dell مشغول کار روی مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌های سری XPS است که طراحی متفاوتی با مدل‌های دیگر دارد و ممکن است پس از معرفی‌شدن،‌ توجهات زیادی را به خود جلب کند. دل سابقه‌ی تولید لپ‌تاپ دو در یک (ترکیب لپ تاپ و تبلت) را دارد؛ بااین‌حال محصولات سری XPS عموماً طراحی مرسوم داشته‌اند.

لپ تاپ تبدیل پذیر Dell XPS 2022 با نمایشگر جداشدنی با کیبورد

ظاهراً Dell روی لپ‌تاپی جدید به نام XPS 9315t کار می‌کند که صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی دارد. این محصول بیشتر از آنکه لپ‌تاپ باشد، تبلت محسوب می‌شود. مایکروسافت پیش‌تر این نوع فرم‌فکتور را در محصولات سری سرفیس آزموده و به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده است.

لپ تاپ تبدیل پذیر Dell XPS 2022 با کیبورد روی میز

91Mobiles به‌نقل از منابعی آگاه می‌نویسد Dell حداقل از سال گذشته‌ی میلادی مشغول کار روی لپ تاپ جدیدش بوده است. فعلاً به مشخصات فنی محصول دسترسی نداریم،؛ اما گفته می‌شود لپ‌تاپ جدید Dell XPS در آینده‌ای تقریباً نزدیک رونمایی خواهد شد.

لپ تاپ تبدیل پذیر Dell XPS 2022 با نمایشگر جداشدنی از تمام زوایا

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش رسانه‌ی Slashleaks رندرهای رسمی منتسب به لپ تاپ جدید Dell XPS را نیز منتشر کرد. این رندرها در ادامه قابل‌مشاهده هستند:

رندر مطبوعاتی فاش شده Dell XPS 13 2022 نمای جلو با کیس
رندر مطبوعاتی فاش شده Dell XPS 13 2022 نمای جلو بدون کیس
رندر مطبوعاتی فاش شده Dell XPS 13 2022 با قلم لمسی
رندر مطبوعاتی فاش شده Dell XPS 13 2022 از نمای جلو با قلم و کیس

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی رندرهای لپ تاپ جدید دل دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات