ایسوس لپ‌تاپ‌های Vivobook را با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز OLED و پردازنده‌های جدید معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
مطالعه 5 دقیقه
ایسوس سری لپ‌تاپ‌های Vivobook خود را برای سال ۲۰۲۲ با صفحه‌نمایش‌ها و پردازنده‌های جدید اینتل و AMD معرفی کرد.
تبلیغات

به‌گزارش windowscentral، ایسوس لپ‌تاپ‌های سری‌ Vivobook Pro و S را به‌روزرسانی کرد و همچنین از لپ‌تاپ‌های کاملاً جدید Vivobook 13 Slate OLED Artist Edition پرده برداشت. شرکت مذکور همچنان در تلاش است تا لپ‌تاپ‌های OLED خود را با جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD، همراه با جدیدترین فناوری پردازش گرافیکی NVIDIA ارائه دهد.

سری Vivobook Pro مدل‌های برتر را شامل می‌شود و ایسوس تمامی پردازنده‌های 12th Gen Intel Core H-series و AMD Ryzen 6000 سری H را دراختیار آن‌ها قرار داده است. این لپ‌تاپ‌ها را می‌توان با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti نیز مجهز کرد. لپ‌تاپ‌های Vivobook Pro از همان سیستم‌های خنک‌کننده IceCool Pro مانند Zenbooks 2022 ایسوس که به‌تازگی به‌روزرسانی شده‌اند، استفاده می‌کنند.

لپ‌تاپ ویوو بوک ایسوس از نمای جلو

این سری جدید شامل Vivobook Pro 16X OLED (N7601/M7601) و Vivobook Pro 15X OLED (K6501/M6501) با صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچ، Vivobook Pro 14X OLED (N7401) با صفحه‌نمایش ۱۴٫۵ اینچ، Vivobook Pro 16 OLED (K6602) با صفحه‌نمایش ۱۶ اینچ و Vivobook Pro 15 OLED (K6502/K6500/M6500) با صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچ می‌شود. افزون‌براین امکان انتخاب Intel Core i9-12900H یا AMD Ryzen 9 6900HX با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5 وجود دارد.

پرچم‌دار Vivobook 16X OLED ایسوس به‌عنوان اولین لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی OLED با وضوح 3.2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در دنیا عرضه می‌شود. از ویژگی‌های بخش اتصال می‌توان به پورت Thunderbolt 4 (USB) و پورت HDMI 2.1 همراه با پورت USB 3.2 Gen 1 و USB 2.0 و کارت‌خوان SD Express 7.0 microSD و پورت LAN 2.5 گیگابایت و جدیدترین WiFi 6E اشاره کرد.

اگر لپ‌تاپی کمی قابل حمل‌تر و نازک‌تر می‌خواهید، سری Vivbook S مناسب است و ایسوس نیز این سری را برای سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی کرد. لپ‌‌تاپ‌های مذکور ضخامت فقط ۱۷٫۹ میلی‌متر و وزن ۱٫۶ کیلوگرم دارند.

سری 2022 Vivobook S شامل Vivobook S 14X OLED (S5402/M5402) با صفحه‌نمایش ۱۴٫۵ اینچ، Vivobook S 16X OLED (S5602/M5602) با صفحه‌نمایش ۱۶ اینچ، Vivobook S 14 OLED (K3402/M3402) با صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ و Vivobook S 15 OLED (K3502/M3502) با صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچ می‌شود.

مدل‌های S 14 و S 15 دارای در فلزی هستند، درحالی‌که مدل‌های S14X و 16X پریمیوم تمام فلزی هستند. رنگ‌بندی آن‌ها برای مدل S 14 و S 15 شامل Indie Black و Neutral Grey یا Brave Green و مدل S 14X و 16X شامل Midnight Black و Solar Silver و Grey است.

بخش داخلی، پردازنده 12th Gen Intel Core i7-12700H یا AMD Ryzen 9 6900HX، پردازنده‌های گرافیکی Intel Iris Xe یا AMD Radeon، رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 قابل ارتقا و یک ترابایت SSD PCIe را شامل می‌شود. حتی با وجود اینکه ایسوس از شاسی باریک و سبک استفاده کرده، شرکت مذکور توانسته است با سری Vivobook S به‌خوبی عمل کند.

در بخش نمایشگرها، ایسوس از پنل‌های OLED NanoEdge با وضوح حداکثر 4K استفاده می‌کند. سری S با همان پنل‌های اولد ۱۴٫۵ اینچ و ۱۵٫۶ اینچ 2.8K OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در جهان نیز قابل عرضه است.

ایسوس همچنین لپ‌تاپ‌های جدید Vivobook 13 Slate OLED Philip Colbert Edition و Vivobook 13 Slate OLED Steven Harrington Edition را معرفی کرد. این دو مدل به صورت محدود دردسترس هستند و با مشارکت هنرمندان مشهور جهانی، فیلیپ کولبرت از لندن و استیون هرینگتون از لس‌انجلس طراحی شده‌اند.

لپ‌تاپ ویوو بوک ایسوس با طراحی تخم‌مرغ

اکنون دیگر نیازی به حمل چندین دستگاه برای کار و سرگرمی نیست. دو لپ‌تاپ مذکور دارای صفحه‌نمایش OLED جداشدنی ۱۳٫۳ اینچی هستند. افزون‌براین، تمام کارهای روزمره و سرگرمی را به‌لطف صفحه‌نمایش لمسی درخشان با شیشه محافظ کورنینگ، سیستم صوتی Dolby Atmos، پایه پوششی هوشمند با لولای ۱۷۰ درجه، پردازنده چهار هسته‌ای Intel و قلم ASUS Pen 2.0 با دقت بالا انجام می‌دهند. لپ‌تاپ Vivobook 13 Slate OLED همچنین تنها می‌تواند تا ۸ گیگابایت رم و حداکثر فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت افزایش یابد.

لپ‌تاپ ویوو بوک ایسوس با طرح خرچنگ

دوربین‌های جلو و عقب و AI Noise-Canceling Audio ایسوس امکان تماس‌های ویدئویی فوق‌العاده واضح را فراهم می‌کنند و دو درگاه USB-C و کارت‌خوان microSD اتصال آسان و سریع را ایجاد می‌کنند.

علاوه‌بر لوازم جانبی و بسته‌بندی مضمون که آثار هنری اصلی کولبرت را به‌نمایش می‌گذارد، Vivobook 13 Slate Philip Colbert Edition مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از مجسمه خرچنگ کارتونی را شامل می‌شود که به‌عنوان نگهدارنده برای قلم ASUS 2.0 قابل استفاده است.

مجسمه کارتونی برای نگهداری قلم به همراه کیف لپ‌تاپ

مدل‌ها با تم خرچنگ و تخم مرغ پخته‌شده با مجموعه‌ای از برچسب‌های صفحه‌کلید جذاب ادامه می‌یابد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا یک طراحی صفحه‌کلید شیک ایجاد کند و همچنین برچسب‌های اضافی با تم خرچنگ، تخم‌مرغ پخته‌شده و گل برای شخصی‌سازی بقیه قسمت‌ها وجود دارد.

ایسوس اعتقاد دارد که هنر روحیه را بهبود می‌بخشد، توانایی افراد را برای حل مشکلات افزایش می‌دهد و ذهن و قلب را به روی ایده‌های جدید باز می‌کند.

آن‌ها بر این باورند که این کار به بیجان‌ها جان می‌بخشد و چیزهای معمولی در زندگی را خارق‌العاده جلوه می‌دهد. به‌همین دلیل است که آن‌ها با هنرمند لس‌‌آنجلسی، استیون هرینگتون در طراحی نسخه جذاب Vivobook 13 Slate OLED Steven Harrington Edition همکاری کرده‌اند.

لپ‌تاپ ویوو بوک با طراحی هنرمندان مشهور

افزون‌براین می‌توانید یک موس مارشمالو ایسوس را انتخاب کنید که آثار هرینگتون را در خود جای داده است و همچنین لپ‌تاپ با روکش دوخته‌شده یک تکه با الگوهای نمادین هرینگتون و لوگوی اختصاصی Vivobook ارائه می‌شود. دومین نگهدارنده، روکش هوشمند که حفاظت و راحتی در حین حرکت را اضافه می‌کند که به‌همراه برچسب‌های همراه و برچسب‌های صفحه‌کلید رنگارنگ نیز گنجانده شده است تا کاربران بتوانند واقعاً دستگاه را برای خود بسازند.

در راستای عشق هرینگتون به زمین، بسته‌بندی Vivobook 13 Slate OLED Steven Harrington Edition از مواد و جوهرهای بازیافتی سازگار با محیط زیست ساخته شده است.

ایسوس مأموریت دارد تا تجربیاتی باورنکردنی ارائه دهد که زندگی مردم را در همه‌جا بهبود بخشد، و این نسخه‌های جدید Vivobook 13 Slate OLED دقیقاً این کار را انجام می‌دهند.

ایسوس هنوز قیمت این لپ‌تاپ‌ها را ارائه نکرده است؛ اما نسخه معمولی Vivobook 13 Slate در حال حاضر ۵۹۹٫۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. پیش‌بینی می‌شود عرضه جدیدترین لپ‌تاپ‌های Vivobook ایسوس در ماه مه آغاز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات