لنوو اولترابوک ThinkPad X1 Carbon Touch را با قیمت 1399 دلار روانه بازار نمود

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
مدل لمسی اولترابوک لنوو یعنی ThinkPad X1 Carbon از امروز راهی بازار شده و با قیمت پایه 1399 به فروش می‌رسد. مهم‌ترین ویژگی‌های این اولترابوک استفاده از صفحه لمسی، قابلیت قرار گرفتن در وضعیت 180 درجه، پردازنده قوی ایوی بریج اینتل و عملکرد بسیار خوب باتری آن است.
تبلیغات

حدودا سه هفته پیش بود که در زومیت خبر مربوط به ویژگی‌های اولترابوک لمسی ThinkPad X1 Carbon لنوو را منتشر کردیم و گفتیم که این محصول به‌زودی راهی بازار خواهد شد. همان‌طور که قبلا نیز گفته بودیم محصول جدید در واقع همان اولترابوک X1 Carbon است که مجهز به نمایشگر لمسی شده و فروش آن از امروز به‌طور رسمی آغاز شده است.

قیمت این محصول از 1399 دلار آغاز می‌گردد که نسبت به مدل غیرلمسی آن 150 دلار گران‌تر است. سایر ویژگی‌های آن نسبت به مدل قبلی هیچ تفاوتی نداشته و درست مانند مدل غیرلمسی قدیمی‌تر مجهز به نمایشگر 14 اینچ با رزولوشن 900×1600، بدنه‌ای از جنس فیبر کربن، یک تراشه ایوی بریج اینتل، قابلیت اتصال 3G داخلی و یک کی‌برد ThinkPad با نور پس‌زمینه است.

تفاوت اصلی در این است که مدل لمسی اندکی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل غیرلمسی است (وزن کمتر از 1.6 کیلوگرم و ضخامت 20.8 میلی‌متر درمقابل وزن 1.36 کیلوگرم و ضخامت 18 میلی‌متر مدل غیرلمسی). بااین‌حال این محصول حتی از بسیاری از اولترابوک‌های 13 اینچی نیز سبک‌تر است. درباره عمر باتری باید بگوییم که لنوو مدعی است که این محصول 8.2 ساعت در استفاده مداوم عمر باتری دارد. اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید اعتراف کنیم که این مورد یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این اولترابوک محسوب می‌گردد که می‌تواند آن را نسبت به بسیاری از رقبایش متمایز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات