لپ‌تاپ Latitude 9430 دل با تمرکز بر باتری و پشتیبانی از درگاه‌های مختلف معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دل لپ‌تاپ Latitude 9430 را به‌عنوان محصولی فوق‌العاده ممتاز و قدرتمند برای سازمان‌هایی نیازمند به دستگاه قابل‌حمل قدرتمند رونمایی کرد.
تبلیغات

جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های دو در یک دل به‌زودی دردسترس خریداران خواهد بود. این شرکت به‌تازگی مدل Latitude 9430 را با تمرکز بر ارتباطات و باتری رونمایی کرده است. دل این لپ‌تاپ را به‌عنوان محصولی فوق‌العاده ممتاز توصیف کرده است که با برچسب قیمتی ۲,۲۴۵ دلاری برای مدل پایه خواهد فروخت. این لپ‌تاپ برای کسب‌وکارها و کارمندان آن‌ها طراحی شده است که به دستگاهی قابل‌حمل و البته قدرتمند نیاز دارند. این دستگاه از نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ و وضوح QHD پلاس (وضوح Full HD پلاس در مدل دو در یک)، پردازنده‌ی نسل دوازدهم اینتل، گرافیک اینتل Irix X، حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین Full HD و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود.

به‌گزارش ویندوز سنترال، لپ‌تاپ Latitude 9430 مجموعه‌ی گسترده‌ای از درگاه‌های ارتباطی را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به باتری آن اشاره کرد که طبق ادعای دل، فقط در ۴۰ دقیقه می‌توان آن را از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ کرد. با این لپ‌تاپ، شما همیشه باتری کافی برای انجام کارهایتان دراختیار خواهید داشت و می‌توانید از ورودی‌های مختلف آن بهره ببرید.

لپ تاپ دل Latitude 9430
لپ تاپ دل Latitude 9430
لپ تاپ دل Latitude 9430
لپ تاپ دل Latitude 9430

لپ‌تاپ دل Latitude 9430

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰، اوبونتو

نمایشگر

نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ و وضوح QHD پلاس، سطح روشنایی ۵۰۰ نیت، پشتیبانی از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB (دو در یک)

نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ و وضوح FHD پلاس، سطح روشنایی ۵۰۰ نیت، پشتیبانی از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB (لپ‌تاپ)

پردازنده

نسل دوازدهم اینتل تا i7، vPro

گرافیک

اینتل Iris X

حافظه

حداکثر ۳۲ گیگابایت

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

SSD M.2 2230 PCIe/NVMe کلاس ۳۵ - یک ترابایت

SED SSD M.2 2230 PCIe/NVMe کلاس ۳۵ - ۲۵۶ گیگابایت

دوربین

دوربین مادون‌قرمز FullHD

ارتباطات

WiFi 6E (6GHz)

بلوتوث ۵٫۳

کوالکام اسنپدراگون X20 LTE-A

مودم کوالکام اسنپدراگون X55 Global 5G

درگاه‌ها

یک درگاه USB 3.2 نسل یک

دو درگاه تاندربولت ۴

یک درگاه HDMI 2.0

یک جایگاه uSim اکسترنال

یک کارت‌خوان uSD 4.0

حسگر اثرانگشت اپتیکال اختیاری

درگاه صوتی

ابعاد

۱۲٫۲ در ۸٫۴۷ در ۰٫۳۲ اینچ

وزن

مدل لپ‌تاپ ۱٫۲۷ کیلوگرم

مدل دو در یک ۱٫۴ کیلوگرم

قیمت مدل پایه‌ی Latitude 9430 از ۲,۲۴۵ دلار شروع می‌شود و سازمان‌هایی که این محصول را به‌طور عمده از دل می‌خرند، می‌توانند به‌طور بالقوه درباره‌ی کاهش قیمت هر واحد آن، با دل مذاکره کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات