ال‌جی پتنت لپ‌ تاپی با دو ترک پد را ثبت کرد

یک‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی تازه، پتنت ثبت‌شده توسط ال‌جی طرح لپ‌تاپی را نشان می‌دهد که دارای پدهای کاربردی و لمسی در دو طرف کیبورد است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، پتنت جدیدی برای لپ‌تاپ ال‌جی در پورتال سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد پتنت ال جی در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۹ خرداد ۱۳۹۹) ارسال شده که WIPO آن را در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۳ دی ۱۴۰۰) منتشر کرده است.

پتنت ال‌جی اولین‌بار توسط MySmartPrice مشاهده شد که لپ‌تاپ مفهومی را با نمایشگرهای چندگانه نشان می‌د‌هد. کیبورد لپ‌تاپ مفهومی به‌طور قابل توجهی کوچک‌تر از لپ‌تاپ‌های رایج کنونی است. با این‌حال، دو صفحه‌نمایش در دو طرف کیبورد وجود دارد.

پتنت لپ‌تاپ ال‌جی

تاچ‌پدهای دو طرف کیبورد چند منظوره هستند؛ یکی در سمت راست می‌تواند به‌عنوان ترک‌پد و NumPad عمل کند، درحالی‌که تاچ‌پد سمت چپ را می‌توان برای کنترل‌های مختلف مانند تنظیم روشنایی و صدا و بسیاری قابلیت‌های دیگر استفاده کرد. انتظار می‌رود که عملکرد این تاچ‌پد‌های لمسی قابل شخصی‌سازی باشد که پتانسیل بالایی برای بهره‌وری ارائه می‌دهد.

نکته‌ی جالب‌توجه، به خالی‌ماندن فضای زیادی از پایه‌ی لپ‌تاپ در قسمت بالای کیبورد بازمی‌گردد. ال‌جی می‌تواند از این بخش به روش‌های مختلف ازجمله ادغام بلندگوهای قدرتمند یا صفحه‌نمایش ثانویه‌ی گسترده با پشتیبانی از قلم برای هنرمندان و طراحان استفاده کند.

پتنت لپ‌تاپ ال‌جی با لولای شیب‌دار زیرین

پتنت‌ها نشان می‌دهند که لپ‌تاپ مدنظر ال‌جی دارای لولایی با طراحی مشابه لولای ErgoLift ایسوس است. این نوع لولا اجازه می‌دهد تا وقتی در لپ‌تاپ را باز می‌کنید، شیب ایجاد‌شده در سطح زیرین شاسی، فضایی مناسب برای تهویه هوا داشته باشد. خنک‌‌کردن بدین روش نشان می‌دهد که لپ‌تاپ احتمالا از سخت‌افزار قدرت‌مندی بهره می‌برد. از آنجایی که پتنت‌های طراحی به‌تازگی منتشر شده‌اند، تخمین جدول زمانی عرضه لپ‌تاپ دشوار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات