لپ تاپ اکسپرت‌بوک B7 فلیپ ایسوس با تراشه نسل یازدهم اینتل i7 و پشتیبانی از 5G در اروپا معرفی شد

جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس اوایل صبح امروز از لپ‌تاپ اکسپرت‌بوک B7 فلیپ (ExpertBook B7 Flip) در اروپا رونمایی کرد. این محصول یک نوت‌بوک دو در یک است که با تمرکز بر افزایش بهره‌وری تولید شده است.
تبلیغات

لپ‌تاپ اکسپرت‌بوک B7 فلیپ ایسوس با تمرکز بر افزایش بهره‌وری برای بازار بریتانیا و اروپا معرفی شد. این محصول از مودم 5G بهره می‌برد و وضوح نمایشگر آن 1600p است. علاقمندان می‌توانند این لپ‌تاپ را با پردازنده‌ی Core i7-1195G7 اینتل خریداری کنند.

به گزارش گیزموچاینا، اکسپرت‌بوک B7 اولین‌بار در سپتامبر ۲۰۲۱ توسط ایسوس معرفی شد. این محصول به یک نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی مجهز شده که نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی لپ‌تاپ B7 فلیپ معادل ۸۱ درصد است. این دستگاه در دو مدل با نمایشگر‌های متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. مدل اول از نمایشگر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که روشنایی آن ۵۰۰ نیت و طیف رنگی sRGB آن نیز ۱۰۰ درصد است. وضوح نمایشگر مدل دوم این لپ‌تاپ ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و روشنایی آن نیز ۴۰۰ نیت است. طیف رنگی sRGB این نسخه از لپ‌تاپ B7 فلیپ مثل مدل اول ۱۰۰ درصد است.

اکسپرت بوک b7 فلیپ ایسوس

این لپ‌تاپ از نظر پردازنده نیز در دو مدل ارائه شده است. مدل اول به تراشه‌ی چهارهسته‌ای Core i5-1155G7 مجهز شده که فرکانس کاری آن ۲٫۵ گیگاهرتز (قابل افزایش تا ۴٫۵ گیگاهرتز) بوده و از هشت مگابایت حافظه‌ی کش بهره می‌برد. مدل دوم نیز با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Core i7-1195G7 روانه‌ی بازار می‌شود. فرکانس کاری این مدل ۲٫۹ گیگاهرتز (قابل افزایش تا پنج گیگاهرتز) بوده و از ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش بهره می‌برد. این مدل با رم ۱۶ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی را انتخاب کنند. شایان ذکر است که حافظه‌ی ذخیره‌سازی B7 فلیپ از نوع M.2 NVMe PCIe SSD است.

اکسپرت‌بوک B7 فیلپ ایسوس از باتری ۶۴ وات‌ساعتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از قلم استایلوس، بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ دوباند، وای‌فای ۶ و 5G اشاره کرد. وزن این دستگاه ۱٫۴۴ کیلوگرم است و درگاه‌های متنوعی مثل micro HDMI، HDMI 2.0b، یواس‌بی ۳٫۲ نسل دوم، تاندربولت چهار با پشتیبانی از نمایشگر، اسلات سیم‌کارت، کارت‌خوان هوشمند و درگاه ۳٫۵ میلی‌متری ترکیبی هدفون/میکروفون را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ B7 فلیپ در بریتانیا با قیمت پایه‌ی ۱۱۹۹٫۹۹ پوند (معادل ۱۵۸۶ دلار) برای مدل Core i5 با رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت به‌فروش می‌رسد. مدل i7 این محصول با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۳۴۹٫۹۹ پوند (معادل ۱۷۸۵ دلار) در دسترس مشتریان است. کاربران سایر کشورهای اروپایی می‌توانند B7 فلیپ را با قیمت ۱۴۹۹/۹۹ یورو (معادل ۱۶۹۴ دلار) خریداری کنند. علاوه‌بر این، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایسوس، مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ را از نظر مشخصات و قیمت مقایسه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات