رندرهای جدید مک بوک ایر ۲۰۲۲ را با ضخامت بسیار اندک و حاشیه‌های سفید به تصویر می‌کشند

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای منتشرشده از جان پراسر مک‌‌بوک ایر ۲۰۲۲ را در شاسی بسیار باریک، حاشیه‌های سفید نمایشگر، ناچ برای پنهان‌کردن دوربین فیس‌تایم و درگاه مگ‌سیف نشان می‌دهد.
تبلیغات

به‌دنبال گزارش‌های اخیر مبنی‌بر احتمال عرضه مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده در سال ۲۰۲۲، اکنون جان پراسر، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، تصاویر رندرشده جدیدی از اولترابوک یادشده به‌اشتراک گذشته است تا ما را با تغییرات احتمالی آن بیشتر آشنا کند.

گفته می‌شود غول دنیای فناوری درصدد است بازنگری عمده‌ای در مؤلفه‌های طراحی مک‌‌بوک ایر ۲۰۲۲ ایجاد کند؛ اما جنجالی‌ترین ویژگی احتمالی این محصول قطعا حاشیه‌های سفید همراه با ناچ خواهد بود.

رندر منتسب به فریم مک‌‌بوک ایر ۲۰۲۲

رندرهای مذکور نشان می‌دهد که مک‌بوک ایر بعدی هویت اصلی این اولترابوک، یعنی نازک و سبک‌بودن را حفظ خواهد کرد و ظاهرا ضخامت دستگاه در تمامی جهات به‌صورت یکسان درخواهد آمد. این در حالی است که اپل از زمان رونمایی نخستین نسل مک‌بوک ایر، همواره زبان طراحی شاسی ضخیم‌تر در عقب و نازک‌تر در جلو را ارائه داده است.

برخلاف مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید، به‌نظر می‌رسد مک‌بوک‌ ایر بعدی فریم کاملا تخت مزین خواهد شد. از قرار معلوم در یک سوی فریم، درگاه مگ‌سیف و USB-C مبتنی‌بر تاندربولت ۴ قرار می‌گیرد و در سوی دیگر، یک درگاه تاندربولت ۴ و جک ۳٫۵ میلی‌متری صداد تعبیه خواهد شد.

کانسپت منتسب به مک‌بوک ایر ۲۰۲۲
کانسپت منتسب به مک‌بوک ایر ۲۰۲۲
کانسپت منتسب به مک‌بوک ایر ۲۰۲۲
طراحی منتسب به ناچ مک‌‌بوک ایر ۲۰۲۲

سایر اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که مک‌بوک ایر جدید می‌تواند‌ ناچ مشابه مک‌‌بوک پرو داشته باشد که با‌‌توجه‌‌به استفاده از دوربین فیس‌تایم ۱۰۸۰ تا حدودی منطقی به‌نظر برسد. بااین‌حال، ناچ به‌کاررفته در این مدل مانند حاشیه‌ها سفید خواهد بود.

همچنین، جدیدترین اولترابوک اپل ممکن است به نمایشگر مبنی ال‌ای‌دی مجهز باشد؛ اما احتمالا فناوری پروموشن را برای پشتیبانی از محتوای تطبیقی ۱۲۰ هرتز را شامل نمی‌شود. احتمال تغییر نام نیز وجود دارد؛ زیرا گفته می‌شود اپل، تنها نام «MacBook» را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات