شایعه: سرفیس پرو ۸ از دو پورت تاندربولت و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی توییتی در فضای مجازی منتشر شده است که به بعضی از ویژگی‌های احتمالی سرفیس پرو ۸ پیش از رونمایی آن اشاره دارد.
تبلیغات

چند روز پیش از رویداد سخت‌افزاری سرفیس مایکروسافت در تاریخ ۲۲ سپتامبر (چهارشنبه، 31 شهریور)، برخی از مشخصات اصلی احتمالی سرفیس پرو ۸ منتشر شده است. با توجه به شواهد، به نظر می‌رسد این اطلاعات از طریق فهرست یک خرده‌فروشی به دست آمده و به احتمال زیاد به سرفیس پرو ۸ مربوط می‌شود. بر اساس توییتی که این مسئله را منتشر کرده است، دستگاه مذکور دارای یک صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتز با حاشیه‌های باریک و دو درگاه تاندربولت است.

به گزارش گیزموچاینا، پیش از این حدس‌هایی زده شده بود که بر اساس آن‌ها، به نظر می‌رسید سرفیس پرو ۸ بدون درگاه USB-A عرضه خواهد شد. اگر اطلاعات فاش‌شده درست باشد، در محصول بعدی مایکروسافت شاهد استفاده ترکیبی از درگاه‌های USB-C و تاندربولت خواهیم بود که باعث افزایش انعطاف‌پذیری این دستگاه می‌شود.

در ادامه توییت منتشرشده و ترجمه آن را مشاهده می‌کنید:

Microsoft Surface Pro 8 Exposure ✅- Intel's 11th-generation Core processor- 13" 120Hz High Refresh Rate Narrow Border Screen- Windows 11- Dual Thunderbolt Interfaces- Replaceable SSD Hard Drives#Microsoft #Surface #SurfacePro8 pic.twitter.com/ITFftYG4dg— Sam (@Shadow_Leak) September 19, 2021
افشای اطلاعات Microsoft Surface Pro 8- پردازنده Core نسل ۱۱ اینتل- صفحه‌نمایش حاشیه باریک ۱۳ اینچی با نرخ نوسازی بالا ۱۲۰ هرتزی- ویندوز ۱۱- رابط دوگانه تاندربولت- هارددیسک‌های SSD قابل تعویض

بررسی مطالب فاش‌شده نشان داده است که دستگاه مذکور از ویندوز ۱۱ به‌عنوان سیستم‌عامل استفاده می‌کند؛ البته این امر تعجب‌آور نیست. در ضمن نباید SSD-های قابل تعویض را فراموش کرد. این قطعه در دستگاه‌های دیگری از جمله سرفیس لپ‌تاپ ۴، سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو ۷ پلاس وجود داشت که می‌تواند باعث انعطاف‌پذیری بیشتر برای جایگزینی درایوها در زمان مورد نیاز شود.

انتظار داریم در رویداد سخت‌افزاری سرفیس که برای ۲۲ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است،‌ مایکروسافت از Surface Pro 8 ،Surface Go 3 ،Surface Book 4 ،Surface Pro X به‌روزشده و Surface Duo 2 مجهز به اندروید رونمایی کند.

با توجه به اطلاعات منتشرشده در مورد مشخصات احتمالی سرفیس پرو ۸، نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات