لپ‌تاپ گیمینگ Redmi G 2021 به صفحه‌نمایش ۱۶٫۱ اینچی مجهز خواهد بود

شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی قصد دارد لپ‌تاپ گیمینگ جدید Redmi G 2021 را با صفحه‌نمایش ۱۶٫۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی در تمام مدل‌ها عرضه کند.
تبلیغات

طبق گزارش گیزموچاینا و بر اساس اعلام حساب رسمی Xiaomi Notebook در ویبو، شیائومی در مورد این لپ‌تاپ «عملکرد بالای شکست‌ناپذیری» به گیمرها وعده داده و تأیید کرده است که تمام مدل‌های Redmi G 2021 به صفحه‌نمایش بزرگ ۱۶٫۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهند بود. 

البته نسل قبلی این لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش مشابهی عرضه شده بود و حالا باید منتظر ماند و دید آیا مشخصات دیگر (از جمله حداکثر روشنایی) نسل بعدی لپ‌تاپ‌ گیمینگ شیائومی با بهبودهایی همراه خواهد بود یا خیر. 

پیش از این، شیائومی اعلام کرده بود که تمام مدل‌های لپ‌تاپ‌ گیمینگ Redmi G 2021 با «اتصال مستقیم صفحه‌نمایش مستقل» عرضه خواهند شد. از سایر مشخصاتی که تاکنون درباره این لپ‌تاپ اعلام شده است می‌توان به پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و NVIDIA RTX 3060 اشاره کرد. به گفته این شرکت چینی، مصرف برق Redmi G 2021 با پردازنده RTX 3060 به ۱۳۰ وات می‌رسد و به لطف کارت گرافیک RTX، این لپ‌تاپ از قابلیت رهگیری پرتو برای بهبود تصاویر در بازی‌های تحت پشتیبانی‌ بهره‌مند است. 

گفته می‌‎شود Redmi G 2021 به یک سیستم خنک‌کننده جدید موسوم به «Hurricane Cooling 3.0» مجهز  خواهد بود که شامل دو فن بزرگ ۱۲ ولتی، پنج لوله حرارتی تمام مسی و چهار خروجی هوا است. نسخه‌ای از این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل عرضه خواهد شد. 

تاریخ عرضه Redmi G 2021 طبق اعلام رسمی، ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ از نسل قبلی که سال پیش با پردازنده میان‌رده GTX 1650 Ti عرضه شده بود، گران‌تر باشد؛ چرا که شیائومی از Redmi G 2021 به‌عنوان لپ‌تاپ بالارده با عملکردی «شکست‌ناپذیر» یاد کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات