HP لپ تاپ فوق سبک Pavilion Aero را معرفی کرد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
HP لپ‌تاپ فوق سبکی به نام Pavilion Aero معرفی کرده است که در کنار سبک بودن، از مشخصات سخت‌افزاری توانمند مانند پردازنده‌ی رایزن ۷ 5800U شرکت AMD استفاده می‌کند.
تبلیغات

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های فوق سبکی  در بازار عرضه می‌شود که حمل کردن آن‌ها حتی از حمل دفتر و قلم راحت‌تر است. در این بین، HP یکی از شرکت‌های مطرحی محسوب می‌شود که محصولاتی ایده‌آل در بازار لپ‌تاپ‌ فوق سبک به کاربران ارائه می‌دهد. 

Tom'sHardware گزارش می‌دهد که HP لپ‌تاپی در رده‌ی مدل‌های فوق سبک معرفی کرده است که کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد. لپ‌ تاپ مورد نظر با نام Pavilion Aero رونمایی شده است و با برخورداری از پردازنده‌ای توانمند از AMD و برچسب قیمت مناسب، در میان لپ‌تاپ‌های اقتصادی HP قرار می‌گیرد. در میان محصولات موجود در بازار می‌توان Pavilion Aero را رقیب جدیدی برای محصولاتی مانند مک‌بوک ایر اپل دانست؛ البته محصولی که مبتنی بر ویندوز است و اکوسیستم مایکروسافت را به کاربر ارائه می‌دهد.

نمای جلو لپ تاپ جدید HP Pavilion Aero

متأسفانه HP مشخصات سخت‌افزاری کامل Pavilion Aero را منتشر نکرده است؛ اما می‌دانیم که صفحه‌نمایشی ۱۳٫۳ اینچی دارد و رزولوشن آن به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش محصول جدید HP به ۱۶ به ۹ می‌رسد و باید گفت رزولوشنی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در کمتر محصولی با قیمت مشابه به Pavilion Aero می‌توان یافت.

Pavilion Aero  بدنه‌ای از جنس منیزیم آلومینیوم دارد تا بتواند ضربات وارده را جذب کند و مانع آسیب دیدن اجزای داخلی لپ‌تاپ شود. در داخل لپ‌تاپ جدید HP پردازنده‌ی توانمند رایزن ۷ 5800U شرکت AMD قرار گرفته است تا کاربر بتواند از توان پردازشی که Pavilion Aero در اختیار وی قرار می‌دهد، در زمینه‌های مختلف استفاده کند. سران HP تأیید کرده‌اند که محصول جدیدشان از عمر مفید باتری ۱۰٫۵ ساعت برخوردار است که البته نسبت به محصولات دیگر مانند ایسوس ذن‌بوک ۱۳ کمتر به نظر می‌رسد.

نمای پشت لپ تاپ جدید HP Pavilion Aero

انتظار می‌رود Pavilion Aero در ۴ رنگ‌ مختلف شامل نقره‌ای، طلایی، صورتی و سفید روانه‌ی بازار شود. قیمت پایه‌ی لپ‌تاپ جدید HP از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود و زمان عرضه احتمالا در ماه جولای خواهد بود. متأسفانه هنوز مشخص نشده است که این لپ‌تاپ HP مبتنی بر ویندوز ۱۰ خواهد بود یا با ویندوز ۱۱ عرضه خواهد شد. انتظار می‌‌رود با گذر زمان و انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، مشخص شود که Pavilion Aero مبتنی بر کدام نسخه از سیستم‌ عامل مایکروسافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات