گلکسی کروم بوک گو با نمایشگر ۱۴ اینچ رونمایی شد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی کروم بوک گو جدیدترین لپ تاپ سامسونگ برای کاربرانی با بودجه محدود به‌حساب می‌آید که به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ و پردازنده سلرون اینتل مجهز است.
تبلیغات

سامسونگ همچنان به معرفی لپ‌تاپ‌های جدید ادامه می‌دهد و گلکسی کروم بوک گو (Samsung Galaxy Chromebook Go) جدیدترین محصول این شرکت به‌شمار می‌آید که به‌تازگی در سکوت خبری معرفی شده است.

گلکسی کروم بوک گو در دسته محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد که از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ TFT با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، وب‌کم 720p، پردازند‌ه مرکزی سلرون N4500 و پردازنده گرافیکی UHD اینتل بهره می‌برد. به‌گزارش GSMArena،‌ یکی از قابلیت‌های مهم گلکسی کروم بوک گو پشتیبانی از شبکه LTE است.

گلکسی کروم بوک گو سامسونگ 2021 نقره‌ای نمای پشت

لپ تاپ سامسونگ به ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی eMMc مجهز است و وزنش به ۱٫۴۵ کیلوگرم می‌رسد و از صفحه‌کلیدی با نور پس‌زمینه بهره می‌برد. درگاه‌های گلکسی کروم بوک گو عبارت‌اند از: دو USB Type-C، یک USB 3.2، یک جک ترکیبی میکروفون و هدفون و درگاه کارت حافظه میکرو SD و سیم‌کارت نانو. 

انرژی گلکسی کروم بوک گو سامسونگ را باتری ۴۲٫۳ وات‌ساعتی تأمین می‌کند که امکان شارژ آن با شارژر ۴۵ وات USB Type-C وجود دارد. گفتنی است سامسونگ فعلا به قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ جدیدش اشاره نکرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات