اولین تصاویر لپ تاپ در دست ساخت ریلمی فاش شد

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری که اخیرا فاش شده‌اند، طراحی ظاهری اولین لپ‌تاپ ریلمی با نام احتمالی «ریلمی بوک» را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

BBK Electronics شامل زیرمجموعه‌های مختلفی می‌شود که عبارت‌اند از وان‌پلاس، ویوو، اوپو و ریلمی؛ اما شناخته‌شده‌ترین زیرمجموعه‌ی این شرکت در ایران، وان‌پلاس است که محصولات مختلف آن را می‌توان در بازار خریداری کرد. با اینکه BBK Electronics چندین زیرمجموعه دارد، فعالیت این برندها بیشتر به تولید و عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و اخیرا لوازم خانگی اینترنت اشیا خلاصه می‌شود.

GSMArena گزارشی منتشر کرده است که از ورود شرکت چینی به بازارهای بیشتری خبر می‌دهد. چندی پیش گفته شد ریلمی در نظر دارد از اولین لپ‌تاپ خود رونمایی کند و حال گزارشی منتشر شده است که همراه با تصاویر از زوایای مختلف، ما را با طراحی لپ‌تاپ جدید شرکت چینی به نام ریلمی آشنا می‌سازد.

ریلمی بوک دارای صفحه‌نمایشی با نسبت ابعاد ۳ به ۲ است که حاشیه باریکی را می‌توان در اطراف صفحه‌نمایش مشاهده کرد. در پایین صفحه‌نمایش لوگوی ریلمی قرار دارد و در لبه‌ی کناری سمت چپ می‌توان دو درگاه USB-C را مشاهده کرد. با اینکه ریلمی هنوز تأیید نکرده است؛ اما می‌توان حدس زد که ریلمی بوک از طریق درگاه USB شارژ می‌شود. 

در تصاویر مشخص می‌شود که در قسمت پایینی لپ‌تاپ، بریدگی برای خروج صدای بلندگوهای استریو وجود دارد. متأسفانه اطلاعات بیشتری از ریلمی بوک منتشر نشده است و تنها می‌دانیم مبتنی بر ویندوز ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد. محصولات جدید با پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل یا آخرین پردازنده‌های رایزن AMD به بازار عرضه می‌شوند؛ اما امکان دارد ریلمی بوک برای بازار محصولات اقتصادی در نظر گرفته شده باشد و از سخت‌افزار ضعیف‌تری استفاده کند.

گفت می‌شود محصول دیگری نیز از این برند عرضه خواهد شد که ریلمی پد نام دارد. ریلمی پد برخلاف ریلمی بوک که مبتنی بر ویندوز ۱۰ خواهد بود، از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌گیرد. انتظار می‌رود هر دو محصول در ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) معرفی شوند. هنوز قیمت و مشخصات سخت‌افزاری محصولات جدید برند ریلمی مشخص نشده است.

لپ تاپ ریلمی بوک
لپ تاپ ریلمی بوک
لپ تاپ ریلمی بوک
لپ تاپ ریلمی بوک
لپ تاپ ریلمی بوک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات