سامسونگ لپ‌‌تاپ‌‌های جدید سری گلکسی بوک گو را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک گو مبتنی بر معماری آرم هستند و از تراشه‌های ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کنند.
تبلیغات

چندی پیش کوالکام تراشه‌هایی معرفی کرد که از توان پردازشی کافی برای قدرت بخشیدن به لپ‌تاپ‌ و تبلت‌های هیبریدی برخوردار هستند. این تراشه‌ها از سری اسنپدراگون هستند و مبتنی بر معماری آرم ساخته می‌شوند.

Engadget خبر می‌دهد که سامسونگ محصولاتی مبتنی بر تراشه‌ی کوالکام معرفی کرده است. لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ که شامل دو محصول می‌شوند از ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده می‌کنند و مبتنی بر معماری آرم ساخته شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ، گلکسی بوک گو و گلکسی بوک گو 5G نام دارند. مدل استاندارد از تراشه‌ی اسنپدراگون 7c نسل دومی استفاده می‌کند و عمر باتری آن  به ۱۸ ساعت می‌رسد. از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی بوک گو می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی اشاره کرد. شرکت کره‌ای در نظر دارد محصول جدید خود را در ۲ ظرفیت رم ۴ و ۸ گیگابایتی به بازار عرضه کند و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی دو گزینه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به کاربران ارائه می‌دهد. گلکسی بوک گو با قیمت پایه‌ی ۳۴۹ دلار در ۲۰ خرداد روانه‌ی بازار جهانی خواهد شد.

نمای پشت  گلکسی بوک گو 5G سامسونگ

در رده‌ی بعدی، گلکسی بوک گو 5G قرار دارد که به تراشه‌ی اسنپدراگون 8cx نسل دو مجهز شده است. محصول جدید سامسونگ برای رقابت با لپ‌تاپ‌های برخوردار از پردازنده‌های اینتل Core i5 طراحی شده و دارای امکاناتی ازجمله لولاهایی با امکان چرخش ۱۸۰ درجه، سیستم صوتی دالبی اتموس و بدنه‌ای با مقاومت در سطح نظامی است.

متأسفانه به مشخصات سخت‌افزاری گلکسی بوک گو 5G اشاره‌ی کمتری شده و دقیقاً نمی‌دانیم این لپ‌تاپ سامسونگ از چه ویژگی‌هایی برخوردار است. همچنین گفته نشده که قیمت مدل پایه‌ی گلکسی بوک گو 5G از چه رقمی شروع می‌شود و زمان عرضه‌‌ی آن به بازار تاریخی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات