Latitude 7320 Detachable، جدیدترین رقیب سرفیس پرو، رونمایی شد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین مدل لپ‌تاپ‌های لتیتود دل با صفحه‌کلید جداشدنی و نمایشگر ۳:۲ رونمایی شد. دل این لپ‌تاپ‌ها را «هوشمندترین کامپیوتر تجاری دنیا» خطاب می‌کند و قلم لمسی آن‌ها در ۳۰ ثانیه کاملا شارژ می‌شود.
تبلیغات

اگر از مردم بخواهید نام لپ‌تاپی مجهز به صفحه‌کلید جداشدنی را به زبان بیاورند، به‌احتمال زیاد ذهنشان سمت سرفیس پرو مایکروسافت می‌رود. بااین‌حال، شرکت‌های دیگری نیز لپ‌تاپ‌های ویندوزی‌ این‌چنینی  برای کاربران عادی و تجاری تولید می‌کنند. جدیدترین لپ تاپ دل با نام Dell Latitude 7320 Detachable می‌کوشد خودش را به جایگاه‌های برجسته در بازار لپ‌تاپ‌های سازمانی برساند.

به‌گزارش ورج‌، Latitude 7320 Detachable همچون مدل‌های پیشین محصولات سری Detachable دل، عملا تبلت ویندوزی قدرتمندی محسوب می‌شود که پایه و صفحه‌کلید جداشدنی دارد و کاربران سازمانی‌ را هدف قرار می‌دهد که زیاد جابه‌جا می‌شوند‌. مهم‌ترین تغییر اعمال‌شده در Latitude 7320 Detachable را می‌توانیم حضور پردازنده‌های نسل‌یازدهمی جدید اینتل (تا حداکثر مدل Core i7) در آن به‌حساب بیاوریم.

لپ‌تاپ جدید دل به صفحه‌نمایش ۳:۲ با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز است و از قلم لمسی اختصاصی پشتیبانی می‌کند. دل این قلم را Dell 7320 Detachable Active Pen می‌نامد و ادعا می‌کند سریع‌ترین شارژ را در بین قلم‌های لمسی تبلت‌های جداشدنی تجاری بازار دارد. طبق ادعای دل، این قلم لمسی تنها در ۳۰ ثانیه کاملا شارژ می‌شود و با هر بار شارژ کامل ۹۰ دقیقه کار می‌کند. 

همچون دیگر لتیتودهای مدرن دل، Latitude 7320 Detachable از نرم‌افزار Dell Optimizer استفاده می‌‌کند که با استفاده از هوش مصنوعی بهینه شده است. Dell Optimizer براساس نحوه‌ی استفاده‌ی شما از کامپیوتر، قدرت پردازشی و عمر باتری آن را بهبود می‌دهد.

دل ادعا می‌کند Latitude 7320 Detachable «هوشمندترین کامپیوتر شخصی تجاری دنیا» است. دستگاه جدید دل از پلتفرم vPro اینتل پشتیبانی می‌کند و در کانفیگ‌های مختلف با ویندوز ۱۰ پرو و ویندوز ۱۰ اینترپرایز و ویندوز ۱۰ هوم عرضه می‌شود. هم‌اکنون، Dell Latitude 7320 Detachable را با قیمت پایه‌ی ۱،۵۴۹ دلار می‌توان تهیه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات