MSI از دو مدل لپ تاپ تبدیل پذیر تجاری رونمایی کرد

جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
MSI دو مدل لپ تاپ تبدیل‌پذیر برای کاربران تجاری معرفی کرده است که پردازنده‌ی نسل یازدهمی تایگر لیک دارند، به صفحه‌نمایش ۱۶:۱۰ مجهز هستند و از قلم لمسی پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

ام اس آی شرکتی است که بیشتر به‌ خاطر تولید لپ‌تاپ‌ گیمینگ بسیار قدرتمند شناخته می‌شود؛ اما انواع دیگر لپ تاپ برای سایر بخش‌های بازار نیز می‌سازد. بر اساس گزارش ورج، MSI به‌تازگی دو مدل لپ تاپ تبدیل‌پذیر به خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های تجاری Summit اضافه کرده است که با نام MSI Summit E13 Flip Evo و MSI Summit E16 Flip شناخته می‌شوند. در هر دوی این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های نسل یازدهمی سری تایگر لیک اینتل استفاده شده است.

نکته‌ی مهم این است که لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر MSI به صفحه‌نمایش ۱۶:۱۰ مجهز هستند. MSI می‌گوید نسبت تصویر جدید بدین معنی است که صفحه‌نمایش لپ‌تاپ‌های جدیدش می‌تواند در مقایسه ‌با صفحه‌نمایش‌های مرسوم ۱۶:۹ به‌ مقدار ۱۰ درصد محتوای بیشتری نمایش بدهد. این مشخصه برای کاربران تجاری اهمیت دارد؛ چون باعث می‌شود به اسکرول کمتر نیاز پیدا کنند و فضای بیشتری برای مولتی‌تسکینگ در دسترس داشته باشند. دو لپ تاپ جدید با قلم لمسی MPP 2.0 ام اس آی سازگاری دارند که از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند. 

لپ تاپ MSI Summit E13 Flip Evo روی میز با قلم لمسی

همچون دیگر اعضای لپ‌تاپ‌های سری Summit، دو مدل جدید MSI دارای یک ‌سری قابلیت ویژه برای برقراری جلسات ویدئویی هستند. یکی از مشخصه‌‌ها، دوربینی است که طبق ادعای MSI می‌تواند نویز تصویر را کاهش بدهد. این وب‌کم شاتر فیزیکی دارد و با فشردن کلیدی روی صفحه‌کلید می‌توان آن را غیرفعال کرد. لپ‌تاپ‌های جدید MSI همچنین می‌توانند سروصدای محیط را هنگام حرف زدن از بین ببرند. MSI ادعا می‌کند سامیت ای 16 فلیپ و سامیت ای 13 فلیپ ایوو تا ۲۰ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهند. لپ تاپ Summit B15 تنها پنج ساعت شارژدهی می‌کرد.

همان‌طور که از نامش مشخص است، لپ تاپ E13 Flip Evo از گواهی Intel Evo بهره می‌برد؛ این یعنی لپ تاپ مورد اشاره با استانداردهایی که اینتل برای پردازنده‌های تایگر لیک تعیین کرده سازگار است؛ این استانداردها مواردی مثل عملکرد سریع، زمان روشن شدن کوتاه،‌ بهره‌مندی از تاندربولت 4 و وای‌فای 6 و... را شامل می‌شود. MSI ادعا می‌کند E13 Flip Evo می‌تواند ۱۰ درصد قوی‌تر از لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر هم‌سطح خود فعالیت کند. 

یک مرد در حال کار با لپ تاپ تبدیل پذیر MSI Summit E13 Flip Evo

به‌ نظر می‌رسد E16 Flip بیشتر مدل ورک‌استیشن است. MSI از حضور «جدیدترین کارت گرافیک انویدیا» در این لپ تاپ خبر می‌دهد. لپ تاپ E16 Flip دارای چهار میکروفون است تا هنگام برقراری تماس ویدئویی به‌خوبی صدا را دریافت کند. دو لپ تاپ جدید MSI از وای‌فای 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن‌ها از نوع PCIe 4.0 NVMe SSD است. 

قیمت و تاریخ عرضه‌ی دو لپ تاپ MSI Summit E13 Flip Evo و MSI Summit E16 Flip را فعلا نمی‌دانیم. مدل Summit E13 Flip که اکنون در بازار موجود است برچسب قیمت ۱۵۹۹٫۹۹ دلار را یدک می‌کشد. انتظار داریم لپ‌تاپ‌های جدید کمی گران‌تر باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات