لپ‌تاپ مخصوص بازی جی ۱۵ دل معرفی شد

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌‌تاپ G15 دل با پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 3000 و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

دل یکی از لپ‌تاپ‌های جدید مخصوص بازی خود، یعنی Dell G15 را امروز در کشور چین معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ مخصوص بازی استفاده از سری ۳۰۰۰ پردازنده‌های گرافیکی GeFroce RTX انویدیا و سیستم خنک‌کننده‌ی بازطراحی ‌شده است.

به‌گفته‌ی وب‌سایت پی‌سی‌ورد، این لپ‌تاپ مخصوص بازی به صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز مجهز شده که نور آبی بسیار کمی دارد و از چهار منطقه‌ی نوری RGB استفاده می‌کند. همچنین، مشخص شده است که شاسی این محصول هم بازطراحی شده است.

لپ تاپ G15 دل

لپ‌تاپ Dell G51 در‌مقایسه‌با دیگر محصولات مخصوص بازی دل، از‌جمله لپ‌تاپ‌های ایلین‌ور، قیمت ارزان‌تری دارد. یکی از دلایل قیمت ارزان‌تر این محصول استفاده از شاسی پلاستیکی است. دل به این موضوع هم اشاره کرده است که رنگ بدنه جی ۱۵ برپایه‌ی آب ساخته و از ترکیبات آلی فرّار کمی در تولید آن استفاده شده است. این ویژگی باعث می‌شود که هم رنگ‌ها از ماندگاری بیشتری بهره ببرند و هم با محیط‌زیست بیشتر سازگار باشند.

دل در کمال تعجب درباره‌ی پردازنده تعبیه‌شده در لپ‌تاپ جی ۱۵ صحبت نکرده است و تنها به این موضوع اشاره کرده که این لپ‌تاپ جدید با سه پروفایل عملکردی با توان طراحی حرارتی بیش از ۱۱۵ وات (TDP) و پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 3000 راهی بازار می‌شود.

لپ تاپ G15 Dell

در‌حال‌حاضر، نمی‌دانیم این لپ‌تاپ با پردازنده AMD راهی بازار می‌شود یا با پردازنده‌ی اینتل‌. این لپ‌تاپ دل تا چند هفته‌ی دیگر به بازار ایالات متحده نیز عرضه می‌شود. به‌احتمال زیاد G15 را می‌توانید در رنگ‌های خاکستری تیره، سبز، مشکی و خاکستری روشن بخرید. ناگفته نماند قیمت لپ‌تاپ G10 دل هنوز مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات