شایعات جدید به ساخت مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی اشاره می‌کنند

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این احتمال وجود دارد که اپل در سال ۲۰۲۲، نسل جدید لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر را معرفی کند که در بین آن‌ها مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی قرار خواهد داشت.
تبلیغات

گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کند که اپل قصد دارد مدل بزرگ‌تری از محبوب‌ترین مک‌بوکش را راهی بازار کند. براساس شایعات، اپل مشغول ساخت مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک ایر است. به‌گزارش MacRumors، کوپرتینویی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای آینده مک‌بوک ایر هستند و احتمال دارد مدل بزرگ‌تری از این لپ‌تاپ‌‌های محبوب راهی بازار کنند.

در‌حال‌حاضر، مک‌بوک ایر را می‌توان در اندازه ۱۳٫۴ اینچ خرید که بزرگ‌ترین مدل به‌حساب می‌آید. البته اپل مدل‌های ۱۵ و ۱۶ اینچی مک‌بوک‌های خود را با سخت‌افزار قوی‌تری راهی بازار می‌کند و مدل پرچم‌دار آن را هم در قالب مک‌بوک پرو دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

درحالی‌که گزارش‌ها به ساخت مدل بزرگ‌تر مک‌بوک ایر اشاره می‌کنند، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد ازنظر طراحی ظاهری نیز این لپ‌تاپ‌‌ها را متحول کند کند. انتظار می‌رود مک‌بوک ایرهای جدید در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ راهی بازار شوند.

به‌گفته‌ی گزارش‌های مختلف، مدل جدید لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر سبک‌تر و باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهند بود و صفحه‌نمایششان هم حاشیه‌های کمتری خواهد داشت. همچنین، احتمال دارد شارژر مگ‌سیف دوباره به این محصولات اضافه شود.

نسل جدید مک‌بوک ایر نوامبر ۲۰۲۰ با پردازنده‌ی M1 راهی بازار شد و به‌احتمال زیاد این پردازنده روی لپ‌تاپ‌های رده‌پایین اپل باقی بماند. البته عملکرد لپ‌تاپ‌های به‌ظاهر رده‌پایین اپل قدرتمندتر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های بازار است. طبق شایعات، مک‌بوک ایر سال ۲۰۲۲ از صفحه‌نمایش mini-LED برخوردار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات