کامپیوتر جیبی LAVIE MINI لنوو معرفی شد

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در آستانه‌ی CES ۲۰۲۱ از کامپیوتر جیبی LAVIE MINI و لپ‌تاپ LAVIE Pro Mobile رونمایی کرد.
تبلیغات

به گزارش Windows Central، لنوو با همکاری NEC دو مدل کامپیوتر سری LAVIE را معرفی کرد. اولین محصول LAVIE MINI نام دارد که از یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی بهره می‌برد و به وسایل جانبی مختلفی متصل می‌شود. مدل دیگر با نام LAVINE Pro Mobile، لپ‌تاپ معمولی است که با قیمت ۱۷۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. هنوز تاریخ عرضه LAVIE Pro Mobile اعلام نشده است.

داک لپ‌ تاپ LAVIE MIni

LAVIE MINI یک کامپیوتر جیبی بسیار جذاب است. در این محصول از نسل ۱۱ پردازنده Core i7 استفاده شده و پردازنده گرافیکی Iris Xe روی آن قرار گرفته است. صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی LAVIE MINI از دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول تنها ۵۷۹ گرم وزن دارد. از ویژگی‌های جالب توجه LAVIE MINI می‌توان به قابلیت اتصال آن به دستگاه‌های مختلف اشاره کرد؛ مثلا می‌توانید این دستگاه را به یک کامپیوتر دیگر متصل کنید تا نقش کنترلر بازی را داشته باشد. برای این کامپیوتر کوچک کنترلر مخصوصی طراحی شده است.

کنترلرهای لپ تاپ LAVIE Mini

LAVIE MINI یک خروجی HDMI و چند پورت USB-C و USB-A دارد. داک در نظر گرفته‌شده برای این کامپیوتر جیبی وظیفه شارژ دستگاه را هم بر عهده دارد.

مشخصات سخت افزاری LAVIE mini

صفحه‌کلید در نظر گرفته‌شده برای این LAVIE MINI  که هیچ شباهتی به کامپیوترهای دیگر ندارد، دارای دکمه‌های مدور است شبیه به ماشین تحریر به نظر میشرد. در تصویر فوق مشخصات سخت‌افزاری LAVIE Mini و LAVIE Pro Mobile را مشاهده می‌کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات