گلکسی کروم‌ بوک ۲ برای افزایش عمر باتری، احتمالا صفحه‌نمایش 4K نخواهد داشت

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا شایعه‌ی جدیدی در مورد گلکسی کروم‌ بوک ۲ منتشر شده که بر اساس آن، صفحه‌نمایش این کروم‌بوک سامسونگ 4K نخواهد بود تا عمر باتری آن افزایش پیدا کند.
تبلیغات

بر اساس شایعات، گلکسی کروم‌بوک ۲ به صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی QLED مجهز شده است که از فضای رنگ‌ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این کروم بوک سامسونگ احتمالا به نسل دهم پردازنده اینتل Core i3 مجهز خواهد بود و باتری آن، تا ۱۲ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

گفته می‌شود این کروم‌بوک سامسونگ از بلندگوهای باکیفیت‌تری بهره می‌برد و از وای-فای ۶ برخوردار است.

برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اولین مدل کروم‌بوک‌ سامسونگ از صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح 4K برخوردار است و از نسل دهم پردازنده‌های Core i5 اینتل استفاده می‌کند؛ اما گلکسی کروم‌بوک ۱ باتری ضعیفی دارد که تنها ۴ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

بر اساس شایعات، گلکسی کروم‌بوک ۲ از عمر باتری بهتری برخوردار خواهد بود؛ ولی این مزیت به قیمت حذف صفحه‌نمایش 4K میسر خواهد شد. گفته می‌شود این محصول با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. البته این خبر هنوز تأیید نشده است و احتمال دارد قیمت مدل پایه این محصول باشد. گلکسی کروم‌بوک ۱ با قیمت ۹۹۹ دلار راهی بازار شد. طبق شایعات، گلکسی کروم‌بوک ۲ در فوریه ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد. ازآنجاکه چند هفته دیگر CES ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، قطعا اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات