تاریخ و زمان رویداد One More Thing اپل مشخص شد

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
بعد از مدت‌ها انتظار، اپل دعوت‌نامه‌ی سومین مراسم بزرگ خود را با شعار One More Thing منتشر کرد.
تبلیغات

اپل امشب دعوت‌نامه‌ی آخرین رویدادش در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. رویداد جدید کوپرتینویی‌ها قرار است ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برگزار شود و طبق شایعات اخیر، انتظار می‌رود اپل مک‌های مبتنی‌بر آرم را رونمایی و اولین اطلاعات رسمی از پردازنده‌های اپل سیلیکون را منتشر کند.

رویداد معرفی مک‌های جدید

شعار One More Thing (یک چیز دیگر) مراسمی جذاب و بزرگ را نوید می‌دهد و حاکی از محصولات جدیدی است که اپل قولش‌ را داده بود. این شعار یکی از شعارهای افسانه‌ای اپل به‌حساب می‌آید؛ چراکه پیش‌تر، استیو جابز در انتهای رویدادهای اپل یا برای معرفی محصولات جدید از این عبارت استفاده می‌کرد. ناگفته نماند در زمان معرفی اپل واچ و آیفون X و اپل موزیک هم از این شعار استفاده شد.

رویداد جدید اپل موسوم به One More Thing ساعت ۲۰:۳۰ بیستم آبان برگزار خواهد شد

در رویداد توسعه‌دهندگان امسال، اپل مهاجرت خود از پردازنده‌های اینتل x86 به پردازنده‌های مبتنی‌بر آرم را علنی کرد. حال پیش‌بینی می‌شود در رویداد جدید اپل، اولین مک‌های مجهز به اپل سیلیکون رونمایی شود. طبق شایعات، اولین محصولاتی که از پردازنده‌های جدید، یعنی پردازنده‌ی A14X، استفاده‌ خواهند کرد، مک‌بوک ۱۲ اینچی و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی خواهند بود. براساس اخبار منتشرشده از زنجیره‌ی تأمین اپل، علاوه‌بر پردازنده‌ی A14X که با فناوری ساخت پنج‌نانومتری TSMC ساخته می‌شود، کوپرتینیویی‌ها از اولین پردازنده‌ی گرافیکی خود با اسم‌رمز لیفوکا (Lifuka) نیز در مک‌ها بهره خواهند برد. همچنین A14T، اولین پردازنده‌های کلاس دسکتاپ اپل با اسم‌رمز کوه جید (Mt Jade)، نیمه‌ی اول سال آینده از راه خواهند رسید.

پیش‌تر، اپل در رویداد Time Files و Hi Speed محصولات جدیدی ازجمله آیپد ایر و اپل واچ و آیفون‌ها را معرفی کرده بود. حال در جدیدترین رویدادی که ساعت ۲۰:۳۰ بیستم آبان برگزار خواهد شد، افزون‌بر اپل سیلیکون، ممکن است هدفون‌های ایرپاد استدیو و ردیاب‌های ایر تگ (AirTag) و اپل تی‌وی جدید را رونمایی کند؛ البته هنوز مشخص نیست این محصولات در رویداد پیش رو عرضه می‌شوند یا به زمانی دیگر موکول خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات