لپ‌تاپ های جدید MSI Alpha 15 و Alpha 17 با پردازنده های AMD معرفی شدند

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
MSI خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های سری آلفا خود را با دو محصول جدید مجهز به پردازنده‌های رایزن ۴۰۰۰ و رادئون RX از شرکت AMD به‌روز کرد.
تبلیغات

MSI لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های AMD را معرفی کرد. لپ‌تاپ‌های Alpha 15 و Alpha 17 بازگشت بزرگ MSI را با پردازنده‌های قدرتمند جدید تیمز قرمز به دنیای لپ‌تاپ تضمین می‌کنند. پردازنده‌های جدید هفت نانومتری AMD با نام‌های Renoir و Vega، قدرت بالای پردازش مرکزی و گرافیکی لپ‌تاپ‌های MSI را تضمین می‌کنند.

 لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15

لپ‌تاپ‌های جدید MSI که کاملا مبتنی بر پردازنده‌های AMD طراحی و ساخته شده‌اند، بازار گیمرهایی را هدف می‌گیرند که به‌دنبال تجربه‌ی جدیدترین فناوری‌های بازار هستند. Alpha 15 و Alpha 17 ترکیب پردازنده‌ مرکزی AMD Ryzen 7 4800H و پردازنده‌ی گرافیکی AMD Radeon RX 5600M را به خریدار ارائه می‌کنند که بهره‌وری و قدرتی در حد کامپیوترهای رومیزی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای گیمرهای میان‌رده به‌همراه دارند.

داخل  لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15

طبق ادعای مطرح‌شده در نمودارها و محتوای بازاریابی MSI، ترکیب پردازنده‌های هفت نانومتری AMD در بخش مرکزی و گرافیکی، سرعت و بهره‌وری را برای انواع کاربردهای چندوظیفگی، فشار سنگین یا اجرای بازی‌های مشهوری همچون Grand Theft Auto V و Shadow of the Tomb Raider و Borderlands 3 تا حد زیادی فزایش می‌دهد. 

عملکرد پردازنده های AMD در بازی های معروف

نرخ نوسازی یکی از مهم‌ترین المان‌ها در تجربه‌ی بازی برای گیمرهای حرفه‌ای است. MSI در محصولات جدید خود Alpha 15 و Alpha 17، نمایشگرهایی بسیار حرفه‌ای را دراختیار کاربران قرار می‌دهد که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را با قابلیت AMD FreeSync برای کاربر به‌همراه دارند. نمایشگر لپ‌تاپ ‌های جدید، دقت رنگ و روشنایی بالا را برای گیمر به ارمغان می‌آورد که تجربه‌ای روان از بازی را به‌همراه خواهد داشت. MSI ادعا می‌کند که گیمرها در لپ‌تاپ‌های جدید کمترین نرخ تأخیر را تجربه خواهند کرد.

نمای جلو  لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15
نمای رو به رو  لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15
نمای زیر  لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15
نمای پشت  لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15

بدنه‌ی مات لپ‌تاپ‌های جدید MSI ابعادی کوچک‌تر نسبت به نسل قبلی همین رده دارد، اما فضای کافی را هم برای جانمایی قطعات قدرتمند و حرفه‌ای دراختیار سازنده گذاشته است. از قابلیت‌های مهم طراحی بدنه در Alpha 15 و Alpha 17 می‌توان به کیبورد RGB با قابلیت برنامه‌ریزی و اسپیکرهای قدرتمند موسوم به Giant Speakers اشاره کرد. راهکار خنک‌کننده‌ی شرکت سازنده موسوم به Cooler Boost 5، کنترل گرمای لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید را تضمین می‌کند تا خللی در تجربه‌ی کاربری گیمر ایجاد نشود. لپ‌تاپ‌های سری آلفا مجهز به هفت لوله‌ی تخلیه‌ی گرما هستند که بیشترین جریان هوای ممکن را در لپ‌تاپ ایجاد می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های جدید خانواده‌‌ی آلفا، انتخاب‌های خاص برای دسته‌ی گیمر خواهند بود. این لپ‌تاپ‌ها به‌لطف بهره‌مندی از ترکیب پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی AMD، برای کاربرانی که با هزینه‌ی کمتر به‌دنبال تجربه‌ای قدرتمندتر هستند، انتخاب‌هایی عالی خواهند بود.

قیمت لپ‌تاپ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ MSI نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات