ردمی بوک نوزدهم آذر، همراه با ردمی K30 معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در پستی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرده که ردمی هم‌زمان با معرفی گوشی K30 در روز نوزدهم آذر، ردمی‌بوک جدید خود را نیز معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

اخیرا مشخص شده گوشی جدید شیائومی ردمی K30، دهم دسامبر (۱۹ آذر) معرفی خواهد شد. حالا شیائومی در حساب کاربری Weibo خود تیزرهای تبلیغاتی یک اولترابوک را به نمایش گذاشته که قرار است همراه‌با گوشی ردمی K30 معرفی شود. این لپ‌تاپ حاشیه‌های باریکی دارد.

پیش‌بینی می‌شود که ردمی‌بوک جدید دارای صفحه‌نمایشی ۱۳ یا ۱۴ اینچی با مشخصات قوی در بدنه‌ای نازک و سبک ساخته‌شده از آلومینیوم است. هنوز مشخصات اصلی این لپ‌تاپ شیائومی مشخص نیست؛ اما در پست شیائومی عنوان شده که این لپ‌تاپ قرار است قیمت و کارایی بالایی داشته باشد.

ردمی بوک
ردمی بوک
ردمی بوک

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

در روزهای منتهی به ۱۰ دسامبر اطلاعات بیشتری از این لپ‌تاپ منتشر خواهد شد؛ ردمی قرار است روتر وای‌فای و اسپیکر هوشمند خود را نیز معرفی کند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق لپ‌تاپ‌های ایسوس، ایسر، مک‌بوک‌های اپل، انواع لپ‌تاپ لنوو و محصولات دل و اچ پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات