سرفیس پرو 7 احتمالا طراحی جدید و بدون حاشیه خواهد داشت

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وبلاگی فرانسوی ادعا کرده است تصاویر دو مدل سرفیس پرو ۷ و سرفیس لپ‌تاپ ۳ را دیده و در گزارشی جزئیات این دو مدل را تشریح کرده است.
تبلیغات

بنابر گزارش‌ها، دو نسخه از سرفیس پرو ۷ وجود دارد که یکی از آن‌ها ممکن است صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه و پردازنده‌ی شرکت ARM داشته باشد. فقط چند رو تا رویداد دهم مهر فاصله داریم؛ اما گزارشی منتشر شده که جزئیاتی از دو دستگاهی به ما می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد آن‌ها را نمایش دهد.

وبلاگ فرانسوی فراندروید (Frandroid) ادعا می‌کند تصاویری از دو دستگاه سرفیس پرو ۷ و سرفیس لپ‌تاپ ۳ را دیده است. انتظار می‌رود این دو دستگاه در رویداد چند روز آینده معرفی شوند. این وبلاگ برای محافظت از منبع خبری، تصاویر این دو دستگاه را منتشر نکرده است؛ اما گزارش می‌دهد این دو لپ‌تاپ تغییرات بزرگی را شاهد بوده‌اند.

سرفیس پرو 6 مایکروسافت / Microsoft Surface Pro 6

سرفیس پرو ۷

به‌نظر می‌رسد سرفیس پرو ۷ دستگاهی است که بیشترین تغییر را داشته است. طبق گفته‌ی فراندروید، این دستگاه طراحی کاملا مدرنیزه‌شده‌ای خواهد داشت و به صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه مجهز خواهد بود. این گزارش ظاهر صفحه‌نمایش را به جدیدترین نسخه‌ی آیپد پرو تشبیه می‌کند؛ اگرچه عنوان‌ شده است حاشیه‌های بالا و پایین به‌دلیل قرارگیری دوربین و آهن‌ربا، بیشتر از حاشیه‌های کناری هستند.

این مدل سرفیس پرو به پورت یواس‌بی تایپ C نیز مجهز شده است و دیگر از درگاه یواس‌بی از نوع A و مینی‌دیسپلی‌پورت خبری نیست. همچنین، طبق گزارش ممکن است این نمونه از اتصال LTE پشتیبانی کند و همان نسخه‌ی ARM از سرفیس پرو باشد که چند ماه پیش شایعه شده بود.

درحالی‌که گفته می‌شود مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای طراحی مجدد سرفیس پرو ۷ است، این گزارش اعلام می‌کند نمونه‌های قدیمی این دستگاه با طراحی متفاوت در مقایسه با قبل نیز دردسترس خواهند بود. تفاوت اصلی این نمونه‌ها با نسخه‌ی اصلی در این است که به‌جای مینی‌دیسپلی‌پورت از درگاه یو‌اس‌بی تایپ C بهره خواهد برد و درگاه نوع A نیز در جای خود باقی خواهد ماند. گفته می‌شود این نسخه‌ها احتمالا به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز خواهند بود.

در آخر نیز این گزارش خاطرنشان می‌کند مدل دارای طراحی جدید با نام سرفیس ۷ شناخته خواهد شد و مدل‌های مجهز به پردازنده‌ی اینتل نام سرفیس پرو ۷ را همراه خواهند داشت. گفته می‌شود اسم رمز این مدل‌ها به‌ترتیب Campus و Harper خواهد بود؛ دو نامی که اخیرا افشا‌کننده‌ای توییتری به‌نام واکینگ‌کت (WalkingCat) اعلام‌ کرده بود.

سرفیس لپ تاپ / Surface Laptop

سرفیس لپ‌تاپ ۳

در همین حال، ظاهرا سرفیس لپ‌تاپ ۳ تغییرات طراحی جزئی به‌خود دیده است و حداقل یک نمونه بدون بافت آلکانتارا ارائه خواهد شد که از زمان ارائه‌ی اولین نسخه‌ی سرفیس لپ‌تاپ موجود بوده است. براساس این گزارش، این دستگاه دو درگاه یواس‌بی تایپ C خواهد داشت. علاوه‌بر‌این، گفته می‌شود سه رنگ جدید نیز با سرفیس لپ‌تاپ۳ معرفی خواهد شد: زرد ماسه‌سنگی و آبی یخچالی و قرمز شقایقی. این سه رنگ به رنگ‌های مشکی، پلاتینیوم، آبی و قرمز از نسل‌های قبلی خواهند پیوست.

همان‌طورکه می‌دانید تمام این گمانه‌زنی‌ها احتمالاتی هستند که کمی پیازداغشان زیاد شده است. قطعا در چند روز آینده و با شروع این رویداد، اطلاعات بیشتری به‌دست خواهیم آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات