نسل جدید لپ تاپ Vostro-13 دل با پردازنده نسل دهمی اینتل معرفی شد

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
دل نسل جدید لپ‌تاپ‌های ۱۳.۳ اینچی سری Vostro-13 را با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل و گرافیک مستقل برای کسب‌و‌کارهای کوچک معرفی کرد.
تبلیغات

پس از اینکه دیروز در خبری اعلام کردیم دل نسل جدید لپ‌تاپ‌های DELL XPS-13 را با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل معرفی کرد، امروز هم نوبت به نسل جدید سری محبوب Vostro-13 برای کاربردهای تجاری رسید تا علاقه‌مندان این دسته از لپ‌تاپ‌های دل نیز بیش از این انتظار نکشند.

طراحی

به‌گفته‌ی دل، سری‌ 5391 Vostro-13 با بدنه‌ا‌ی از جنس آلومینیوم و پلاستیک و ضخامت ۱۴.۹ میلی‌متر و وزن ۱.۱۸ کیلوگرمی را می‌توان با نوت‌بوک‌های پرچم‌دار ThinkPad X1 لنوو مقایسه کرد. دل استحکام بدنه‌ی این سری را با ۵۰ برنامه‌ی مختلف ازلحاظ  قابلیت اطمینان و شوک و لرزش آزمایش کرد تا از کیفیت ساخت آن مطمئن شود. علاوه‌برآن، این شرکت برای لپ‌تاپ مذکور خدمات پشتیبانی ویژه دربرابر آسیب‌های ناخواسته در نظر گرفته است که به‌صورت پیش‌فرض آن را با صفحه‌کلید مقاوم به پاشش مایعات و در برخی مدل‌های ویژه، با صفحه‌کلید مقاوم به پاشش مایعات همراه‌با نور پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

Dell Vostro-13 -2019

نمایشگر

تمامی مدل‌های این سری به نمایشگر غیرلمسی TrueLife LED دل با زاویه‌ی دید گسترده و رزولوشن Full HD مجهز هستند.

پردازنده و حافظه

سری 5391 Vostro-13 از نسل دهم پردازنده‌های Core اینتل با نام کامت‌لیک (Comet Lake Core i3/i5/i7 - U) برخوردار است که با گرافیک مستقل MX250 انویدیا (با دو گیگابایت حافظه‌ی ویدئویی GDDR5) و چهار تا هشت گیگابایت حافظه‌ی DRAM و یک حافظه‌ی M.2 PCIe 3.0 x4 SSD تا سقف ۱ ترابایت همراه خواهد بود. همچنین، این پلتفرم به ماژول سخت‌افزاری TPM 2.0 مجهز است که باعث رضایت‌خاطر افرادی می‌شود که دغدغه‌های امنیتی دارند.

Dell Vostro-13 -2019

پورت‌ها و مولتی‌مدیا

وای‌فای 802.11ac، یک عدد پورت USB 3.1 Type-C، یک عدد پورت USB 3.1 Type-A، پورت HDMI 1.4، شکاف کارت حافظه MicroSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و سوکت اتصال شارژر، مجموعه پورت‌های ارتباطی این سری را تشکیل می‌دهند. درزمینه‌ی مولتی‌مدیا نیز می‌توان به وبکم اینفرارد و میکروفون و اسکنر اثرانگشت با قابلیت Windows-Hello و دو عدد اسپیکرهای استریو با همکاری Waves MaxxAudio اشاره کرد.

باتری

دل  به عمر باتری لپ‌تاپ مذکور اشاره‌ای نکرده؛ اما اعلام کرده است مدل‌های این سری به یکی از دو باتری ۴۶ یا ۵۲ وات‌ساعتی مجهز خواهند شد.

زمان عرضه و قیمت

شرکت دل سری Vostro- 13 5391 را از همین هفته و با قیمت ۸۴۹ دلار برای مدل پایه عرضه خواهد کرد.

مشخصات Dell Vostro- 13 5391

Truelife LED Backlite

اندازه

۱۳.۳ اینچ

LCD

رزولوشن

۱۹۲۰x۱۰۸۰

پشتیبانی از لمس

خیر

پردازنده

 intel 10th Gen Core i3 -U

intel 10th Gen Core i5 -U

intel 10th Gen Core i7 -U

گرافیک

intel UHD Graphics

انویدیا MX250

با ۲ گیگابایت حافظه GDDR5

RAM

۴ الی ۸ گیگابات LPDDR3

فضای ذخیره‌سازی

۱۲۸G/۲۵۶G/۵۱۲G/۱TB

M.2 PVIe NVMe SSD

وایرلس

802.11ac +Bluetooth

پورت

1x USB 3.1 Gen1 Type-A

1x USB3.1 Gen1 Type-C

1x HDMI v1.4b

جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون

شکاف کارت حافظه میکرو SD

دوربین

جلو

وبکم ۷۲۰p

باتری

۴۶ و ۵۲ وات-ساعت

عرض

۳۰۷.۶ میلی‌متر

ابعاد

عمق

۲۰۴.۵ میلی‌متر

ضخامت

۱۴.۹ میلی‌متر

وزن

از ۱.۱۸ کیلوگرم

قیمت

از ۸۴۹ دلار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات