Flip C434 ایسوس معرفی شد: کروم بوک تبدیل‌پذیر با نمایشگر فول HD

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
Flip C434 جدیدترین کروم‌بوک تبدیل‌پذیر ایسوس است که نمایشگر فول HD دارد. این کروم‌بوک ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد.
تبلیغات

یکی از شرکت‌های فعال‌ در نمایشگاه CES 2019، بی‌شک ایسوس بود. این شرکت در نخستین‌ روز برگزاری این همایش بزرگ، لپ‌تاپ‌های جدیدی نظیر ROG Mothership و Zenbook S 13 را رونمایی کرد.

ایسوس ساعاتی پیش لپ‌تاپ جدید دیگری را نیز معرفی کرد. این لپ‌تاپ که Flip C434 نام دارد، جدیدترین کروم‌بوک تبدیل‌پذیر این شرکت مشهور به‌شمار می‌آید که در نمایشگاه سی‌ئی‌اس امسال معرفی شده است. قیمت پایه‌ی این کروم‌بوک ۵۶۹ دلار است و درحقیقت، جایگزینی برای کروم‌بوک C302 به‌شمار می‌آید.

فلیپ سی 434 ایسوس / Asus Flip C434

کروم‌بوک فلیپ سی ۴۳۴ ایسوس ازلحاظ طراهی ظاهری، برخی از ویژگی‌های مدل پیشین خود را به‌ارث برده و این‌بار برخلاف سی ۳۰۲ که از بدنه‌ای دو رنگ (نقره‌ای و مشکی) بهره می‌بُرد، از ظاهری یکنواخت‌تر از جنس آلومینیوم صیقل‌خورده بهره می‌گیرد. درکنار این‌ها، حتی نمایشگر این دستگاه نیز اندازه‌ی بزرگ‌تری درمقایسه‌با قبل دارد و اکنون ۱۴ اینچ است.

نمایشگر کروم‌بوک جدید ایسوس وضوح فول HD دارد و در کناره‌های آن، حاشیه‌ی نسبتا اندک ۵ میلی‌متری دیده می‌شود. لپ‌تاپ جدید ایسوس درمقایسه‌با مدل پیشین خود سنگین‌تر شده و حالا ۱.۴۵ کیلوگرم وزن دارد. افزون‌براین، ضخامت این دستگاه ۱۵.۷ میلی‌متر است.

فلیپ سی 434 ایسوس / Asus Flip C434

بیشترین تغییرات C434 درمقایسه‌با C302 در زیر بدنه‌ی این دستگاه اتفاق افتاده است؛ جایی‌که کروم‌بوک جدید ایسوس درمقایسه‌با نسل پیشین به دوبرابر حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی بیشتر مجهز شده و پردازنده‌ی قدرتمندتری دارد. همچنین، یکی از مدل‌های کروم‌بوک جدید ایسوس به پردازنده‌ی Core i7-8500Y تجهیز شده است. 

این دستگاه لولای اختصاصی ایسوس موسوم به Ergolift را دارد و حداکثر از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع eMMC استفاده می‌کند؛. گفتنی است کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی این لپ‌تاپ را ازطریق کارت میکرو SD به‌میزان حداکثر ۲ ترابایت افزایش دهند.

فلیپ سی 434 ایسوس / Asus Flip C434

کروم‌بوک Flip C434 دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A دارد و از بلوتوث ۴ درکنار وای‌فای دوبانده‌ی 802.11ac پشتیبانی می‌کند. تاکنون، درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه سخنی به‌میان نیامده است.

مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به‌همراه گالری تصاویر و مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت دراختیار شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات