هواوی میت بوک 13 به‌صورت رسمی معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی، نوت‌بوک جدید خود را با نام میت‌بوک ۱۳، با مشخصات سخت‌افزاری قوی و طراحی زیبا معرفی کرد.
تبلیغات

نوت‌بوک‌های هواوی، در حال حاضر خط تولید کامل خود را شامل: میت‌بوک X پرو، میت‌بوک X، میت‌بوک D، میت‌بوک E و غیره تشکیل داده‌اند. امروز، هواوی از میت‌بوک ۱۳ جدید خود در موسسه‌ی تحقیقات ووهان رونمایی کرد. این نوت‌بوک دارای یک صفحه‌نمایش به‌صورت تمام‌صفحه باریک است.

هواوی میت‌بوک ۱۳ از یک طراحی بسیار ظریف و زیبا بهره می‌برد، سطح آن از یک آلیاژ آلمینیوم فشرده‌شده با سرامیک ساخته شده و دارای بدنه خمیده است که با یک تراش CNC تکمیل می‌شود؛ همین موضوع به این نوت‌بوک ظاهری بالارده و گران‌قیمت می‌بخشد. این نوت‌بوک در سه رنگ عرضه خواهد شد که شامل خاکستری فضایی عمیق، نقره‌ای ماه و رنگ طلایی پودر گیلاس است.

huawei matebook 13

MateBook 13 هواوی حداکثر ۱.۲۸ کیلو‌گرم وزن دارد و ضخامت آن تنها ۱۴.۹ میلی‌متر است. هواوی علاقه دارد که محصولات خود را با اپل مقایسه کند؛ در مقایسه با مک‌بوک ایر جدید که به‌تازگی عرضه شده، این نوت‌بوک ۳۰ گرم سنگین‌تر اما ۰.۷ میلی‌متر نازک‌تر است. میت‌بوک ۱۳ در‌کل ۶ درصد از مک‌بوک ایر کوچک‌تر است.

matebook 13

میت‌بوک ۱۳ Huawei یک نوت‌بوک سنتی است که به یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ مجهز شده؛ این صفحه نمایش دارای نسبت ۳:۲ بوده که از رنگ‌های طیف sRGB به‌طور ۱۰۰ در‌صد پشتیبانی می‌کند. شدت روشنایی این صفحه ۳۰۰ نیت است و حاشیه‌های کناری آن تنها ۴.۴ میلی‌متر هستند؛ این امر موجب می‌شود که این نوت‌بوک، نسبت ۸۸ درصدی صفحه نمایش به بدنه را داشته باشد که این میزان قابل توجهی است. میت‌بوک‌ ۱۳ هواوی از آخرین نسخه پردازنده سری ویسکی لیک اینتل، Core i۷-۸۵۶۵U بهره می‌برد که توان طراحی حرارتی آن تنها ۱۳ وات است.

huawei matebook 13

میت‌بوک‌ ۱۳ هواوی، با نسل هشتم پردازنده‌های Core i5-8265U یا Core i7-8560U عرضه می‌شود. (TDP۱۵W) از نظر پردازنده‌ی گرافیکی نیز دارای دو گزینه UHD60 یا Nvidia MC150 است. (TDP25W) این نوت‌بوک دارای یک رم ۸ گیگا‌بایتی از نوع LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگا‌هرتز و یک هارد‌دیسک با ظرفیت ۲۵۶ گیگا‌بایت است. انرژی مورد نیاز این نوت‌بوک توسط یک باتری ۴۲ میلی‌واتی تامین می‌شود. از نظر اتصالات، MateBook ۱۳ هواوی، دارای یک پورت USB-C در سمت چپ و یک پورت USB-C دیگر به‌همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در سمت راست است.

matebook 13

لازم به‌ذکر است که میت‌بوک ۱۳ هواوی اولین نوت‌بوک هواوی است که از تکنولوژی Huawei Share 3.0 بهره می‌برد. این تکنولوژی در پرچم‌داران هواوی مانند سری میت ۲۰ نیز استفاده شده است. با استفاده از فناوری Huawei Share 3.0 سری میت ۲۰ می‌توانند در کمتر از ۲ دقیقه، هزار عکس را به نوت‌بوک کاربر منتقل کنند. Huawei Share 3.0 یک فناوری مبتنی بر NFC است، که در تلفن‌های همراه هوشمند هواوی که مجهز به NFC و سیستم EMUI 9.0 هستند، استفاده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات