ایسر، کروم بوک 514 را با طراحی فلزی و شیشه‌ای و قیمت ۳۵۰ دلار معرفی کرد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر امروز در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از کروم‌بوک ۵۱۴ با طراحی پیشرفته‌ی فلزی و شیشه‌ای و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی ۳۵۰ دلار رونمایی کرد.
تبلیغات

اگر هنگام خرید کروم‌بوک، به‌جای مدل‌های بی‌کیفیت ساخته از پلاستیکِ موجود در بازار، به‌دنبال یک کروم‌بوک ساخته‌شده با مواد و طراحی پیشرفته باشید، به‌جز صرف هزینه‌ی زیاد و خرید یک مدل رده‌بالا با قدرت و عملکرد فراتر از نیاز خود، انتخاب دیگری نخواهید داشت. با این حال، ایسر با توجه به این موضوع تلاش کرده است تا کروم‌بوکی را با کیفیت بهتر و قیمت پایین روانه‌ی بازار کند. کروم‌بوک ۵۱۴ این شرکت که امروز در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ معرفی شد، مجهز به شاسی آلومینیومی است و از نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح تصویر FullHD با حاشیه‌های نازک و ترک‌پد پوشیده‌شده از گوریلا گلاس بهره می‌گیرد و قیمت پایه‌ی آن نیز از ۳۵۰ دلار آغاز می‌شود.

Acer در مورد مشخصات پردازنده‌ی به‌کاررفته در کروم‌بوک جدید خود، هیچ‌ جزئیاتی ارائه نداده است؛ اما وعده‌ی ۱۲ ساعت عمر باتری را برای این دستگاه می‌دهد. درگاه‌های USB-C، یک وب‌کم HDR و نمایشگر لمسی انتخابی از دیگر مشخصات کروم‌بوک ۵۱۴  به‌شمار می‌روند.

عرضه‌ی Chromebook 514 در ماه اکتبر آغاز می‌شود و با نزدیک شدن به این تاریخ، جزئیات بیشتری از عملکرد و کارایی این دستگاه فاش خواهد شد. این کروم‌بوک با ظاهر پیشرفته‌ی خود می‌تواند به جایگزین بسیار بهتری برای کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه و کم‌کیفیت موجود در بازار تبدیل شود؛ اما اگر این دستگاه به‌منظور کاهش قیمت تمام‌شده از پردازنده‌ی کم‌سرعتی بهره گرفته باشد، (نظیر CPU-های ساخت شرکت چینی راک‌چیپ که در برخی مدل‌ها یافت می‌شود)، آن‌گاه شاید نتواند در جلب نظر مصرف‌کنندگان به توفیقی دست پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات