ایسر از پریدیتور ترایتون ۹۰۰، جدیدترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
پریدیتور ترایتون ۹۰۰، جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با قابلیت تبدیل‌پذیری امروز چهارشنبه در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شد.
تبلیغات

ایسر امروز در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود که با ویژگی تازه‌ای همراه است، رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که Predator Triton 900 نام دارد، تا حد زیادی به دیگر لپ‌تاپ‌های ایسر شبیه است؛ اما از نمایشگری تبدیل‌پذیر بهره می‌گیرد که می‌توان آن را در هر حالت دلخواهی تنظیم کرد. این نمایشگر با وضوح تصویر فوق بالای 4K و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا به یک لولای سی‌ان‌سی‌کاری‌شده متصل شده است که با توجه به نحوه‌ی استفاده از دستگاه می‌توان آن را در موقعیت‌های وارونه قرار داد.

علاوه‌بر حالت لپ‌تاپ مرسوم، می‌توان هنگام انجام بازی با دستگاه، نمایشگر را به سمت جلو آورد یا به‌منظور استفاده در حالت تبلت یا تماشای فیلم آن را وارونه کرد.

Acer’s Predator Triton 900

لپ‌تاپ جدید Acer از نسل چهارم فن‌های سه‌بعدی Aeroblade این شرکت بهره می‌گیرد که به‌منظور کاهش جریان هوا در عین به‌حداقل رساندن صدا طراحی شده‌اند. جیسن چن، مدیرعامل ایسر می‌گوید این شرکت در طراحی این فن‌ها از جغدها الهام گرفته و در بالای هر فن از لبه‌های دندانه‌داری استفاده کرده است که بی‌شباهت به بال‌های این پرنده نیست. این نوع طراحی به هوا امکان می‌دهد تا در عین کاهش تلاطم از طریق تیغه‌ها عبور کند.

پریدیتور ترایتون ۹۰۰ مجهز به صفحه‌کلید مکانیکی با نور پس‌زمینه‌ی تمام‌رنگی است؛ اما ایسر با وجود نمایش لپ‌تاپ از ارائه‌ی جزئیات بیشتر درباره‌ی دیگر مشخصات آن همچون نوع پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی خودداری کرد. با این حال، امید می‌رود که در ادامه‌ی نمایشگاه IFA، اطلاعات بیشتری از جمله قیمت و تاریخ عرضه‌ی این لپ‌تاپ منتشر شود.

شما می‌توانید از بخش لپ‌تاپ در دیتابیس محصولات زومیت به قیمت و مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات