مک بوک و مک بوک پرو ۱۳ اینچی اپل با پردازنده اسکای‌لیک زودتر از راه می‌رسند

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل در سال ۲۰۱۶ مدل‌های مک بوک خود را با پردازنده سریع‌تر اسکای‌لیک اینتل، تاندربولت ۳ و USB نوع C همراه خواهد کرد. از سوی زنجیره‌ی تامین قطعات این محصولات جدید به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه احتمالا زمان معرفی مک‌بوک‌های امسال با سال‌های قبل متفاوت خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارشی که وب‌سایت تایوانی DigiTimes (سایت معتبر خبررسانی) به تازگی منتشر کرده، انتظار می‌رود اپل در طول ماه‌های مارس یا اوایل آپریل تولید انبوه مدل ۱۲ اینچی مک‌بوک و ۱۳ اینچی مک بوک پرو خود را شروع کند و در ادامه در سه ماهه سوم تولید مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک را شروع کند. 

اگر این گزارش صحیح باشد، باید انتظار داشته باشیم تا مک بوک ۱۲ اینچی و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی در کنار آیفون ۴ اینچی، آیپد پرو ۳ و بروزرسانی‌های اپل واچ در  مراسم WWDC ماه مارس اپل معرفی شوند.

در این گزارش از نسخه ۱۵ اینچی مک‌بوک پرو اسم برده نشده و احتمالا اپل تولید و عرضه این نسخه را تا اواخر سال به عقب می‌اندازد. این اتفاق پارسال هم رخ داد و اپل در مراسم ابتدای سال فقط مدل ۱۳ اینچی لپ‌تاپ مدل پرو خود را بروزرسانی کرد و تا ماه می خبری از بروزرسانی مدل ۱۵ اینچی نبود. سال پیش هر دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی مک‌بوک پرو اپل فورس تاچ، حافظه‌های ذخیره‌سازی سریع‌تر، طول عمر باتری بیشتر و گرافیک‌ بهبوده پیدا کرده را دریافت کردند.

اینتل در سال ۲۰۱۵ همچنین پردازنده‌های اسکای‌لیک را برای مک‌بوک ۱۲ اینچی و مک بوک ایر‌های جدید معرفی کرد. در این گزارش همچنین اشاره‌ای به iMac جدید در سال ۲۰۱۶ شده که احتمالا معرفی آن برای پایان سال برنامه ریزی شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات