Acer Aspire E5-573TG سبکی نو در خانواده E5

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
سری جدید دستگاه‌های E5 شرکت ایسر تحت عنوان Aspire E5-573TG به بازار معرفی شد که از لحاظ مشخصاتی شباهت های زیادی به مدل Aspire E5-573G دارد و این بار به صفحه‌نمایش لمسی مجهز شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نوت بوک Aspire E5-573TG با صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی اچ دی از نوع TFT مجهز به شیشه‌ی تاچ بوده و در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار است.

رهبری و هدایت Aspire E5-573TG با توجه به مدل، بر دوش ۴ مدل از CPU های اینتل به ترتیب Intel Core i3 4005U، Intel Core i3 5005U ، Intel Core i5 5200U ، Intel Core i7 5500U است. این پردازنده دارای ۳ مگابایت حافظه‌ی‏ cache در مدل‌های i3 و i5 و ۴ مگابایت حافظه‌ی cache در مدل i7 بوده و با فرکانس های ۱.۷ الی ۲.۴ گیگاهرتز به پردازش اطلاعات کاربر می پردازد. به لطف چنین پردازنده هایی کاربر می‌تواند برای طراحی و محاسبات سنگین مهندسی روی این نوت‌بوک حساب کند.

این لپ‌تاپ از نظر گرافیک مجهز به پردازنده‌ی نسل نهم Nvidia مدل GeForce M940 به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی است و برای تدوین فیلم و عکس، کارهای گرافیکی و اجرای بسیاری از بازی‌ها با گرافیک نسبتا بالا مناسب خواهد بود. برای حافظه‌ی ذخیره‌‏سازی، ایسر حافظه‌ای یک ترابایتی برای این نوت‌بوک در نظر گرفته شده است و دربخش رم با داشتن ظرفیت ۴ الی ۸ گیگابایت از نظر حافظه‌ی رم کمبودی حس نخواهد شد. تاچ پد این نوت‏‌بوک مالتی تاچ است؛ به طور کامل از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می‏‌کند و در مجموع حساسیت بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های خاص این مدل می توان به طراحی زیبا و وزن مناسب، صفحه‌ی نمایش لمسی با کیفیت، باتری ۴ سلولی لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت، پورت HDMI و VGA، دو عدد USB3، یک عدد USB2 و بلندگوهای داخلی استریو اشاره کرد.

نوت‌‏بوک ایسر مدل Aspire E5-573TG در حال حاضر با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار کشور عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات