دل از ارزان‌ترین لپ‌تاپ خود با قیمت ۱۹۹ دلار رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
دل در نمایشگاه CES سال گذشته از پرچمدار لپ‌تاپ‌های خود با نام XPS رونمایی کرده بود؛ اما این شرکت در نمایشگاه امسال تصمیم به معرفی نسل جدید ارزان‌ترین لپ‌تاپ خود کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت‌های فناوری از نمایشگاه CES به عنوان فرصتی ایده‌آل برای به رخ کشیدن توانایی خود استفاده می‌کنند و از بهترین تلوزیون‌ها، باریک‌ترین و قدرتمند‌ترین لپ‌تاپ‌ها و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های خودرویی رونمایی می کنند. اما دل در نمایشگاه CES 2016 تصمیم به معرفی ارزان‌ترین لپ‌تاپ خود با نام Inspiron 11 سری ۳۰۰۰ گرفته است.

dell inspiron 11

این لپ‌تاپ ۱۱.۶ با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد. پردازنده‌های سلرون و پنتیوم اینتل وظیفه‌ی پردازش را بر عهده دارند و ۲ یا ۴ گیگابایت رم نیز در لپ‌تاپ‌های اقتصادی دل تعبیه شده‌اند. نمایشگر این لپ‌تاپ ۱۱.۶ اینچی نیز دارای رزولوشن ۷۸۶×۱۳۶۶ است. امکان انتخاب میان حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی یا نمونه‌ی ۱۲۸ گیگابیتی SSD‌ نیز در دسترس است.

dell inspiron 11

در نگاه اول بدنه‌ی براق و جاذب لکه بیش از هرچیزی خودنمایی می‌کند. اما کیفیت ساخت بالای این لپ‌تاپ را می‌توان یکی از نقاط قوت آن نسبت به سایر رقبا عنوان کرد. لپ‌تاپ‌های سری استریم اچ‌پی که با بدنه‌ی پلاستیکی و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند را می‌توان اصلی ترین رقیب محصولات معرفی شده‌ی دل دانست. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات