دیناپد توشیبا با ظاهری مشابه سرفیس‌های مایکروسافت معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در طول ماه‌های گذشته با معرفی سری سرفیس مایکروسافت، شرکت‌های بسیاری از جمله دل، اچ‌پی و لنوو به معرفی محصولات مشابه رو آوردند و حالا توشیبا نیز برای عقب نماندن از رقبا اقدام به معرفی تبلت ۱۲ اینچی دیناپد کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

توشیبا برای ادامه دادن رویه‌ی کنونی مبنی بر معرفی لپ‌تاپ‌هایی مشابه سری سرفیس، محصول جدیدی با نام دیناپد را معرفی کرد. دیناپد تنها ۵۸۰ گرم وزن دارد و با وجود داشتن مشخصات سخت‌افزاری نه چندان قوی، از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است.

محصول جدید توشیبا از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. قلم همراه دیناپد ساخت Wacom است و ۲۰۴۸ سطح فشار را تشخیص می‌دهد. روی صفحه نمایش نیز پوشش مخصوصی قرار داده شده تا حس نوشتن روی کاغذ را به کاربر منتقل کند.

p1010274 1 3228c

صفحه کلید این دستگاه دومنظوره بسیار خوش ساخت است و کلیدهای آن نیز عمق ۱.۵ میلی‌متری دارد تا تایپ روی آن به خوبی صورت گیرد. این صفحه کلید جنس فلزی نیز دارد.

از لحاظ مشخصات فنی می‌توان به پردازنده‌ی اتم اینتل، صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. قیمت نسخه‌ی دارای ۴ گیگابایت رم این دستگاه ۶۵۰ دلار به همراه صفحه کلید است.

نظر شما در خصوص این دستگاه دومنظوره چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات