لپ‌تاپ‌های جدید ۱۵ و ۱۷ اینچی IdeaPad 700 لنوو معرفی شدند

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو لپ‌تاپ‌های جدید و خوش‌قیمت خود را در دو سایز ۱۵ و ۱۷ اینچی با نام Ideapad 700 در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

لنوو امسال با دست پر به نمایشگاه CES 2016 آمده و لپ‌تاپ‌های متنوعی را معرفی کرده است. در این بین لپ‌تاپ‌های IdeaPad 700 لنوو با وجود داشتن سخت‌افزار قابل قبول، قیمت خوبی نیز دارند تا برای کابران عادی لپ‌تاپ‌های مناسبی باشند. این لپ‌تاپ‌ها در ابعاد ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه خواهند شد اما از لحاظ سخت‌افزاری تفاوت دیگری نخواهند داشت.

ideapad 700 15 inch in black a cover 32db2

هر دو نسخه از لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و مجهز به پردازنده‌ی نسل ششم Core i7 SV شده‌اند. همچنین در صورت نیاز از حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی نیز می‌توان بهره برد و به علاوه از بین نسخه‌های دارای یک ترابایت حافظه‌ی HDD یا SSHD نیز می‌توان به فراخور استفاده یکی را انتخاب کرد. اگر می‌خواهید از وجود حافظه‌های SSD نیز بهره ببرید می‌توانید از بین دو گزینه‌ دارای حافظه‌ی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی یکی را خریداری کنید.

ideapad 700 17 inch in black keyboard 0fc81

از لحاظ پردازنده‌ی گرافیکی نیز نسخه‌ی ۱۵ اینچی به پردازنده GTX X950M با ۴ گیگابایت رم و نسخه‌ی ۱۷ اینچی نیز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX X940M  با ۴ گیگابایت حافظه مجهز شده‌اند. انتظار می‌رود این لپ‌تاپ‌ها از ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار وارد بازار شوند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات