ایسر از کروم‌بوک جدید خود در CES 2016 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
ایسر یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در روز اول CES 2016 بود. این کمپانی امروز در جریان این نمایشگاه از کروم‌بوک جدید خود با نمایشگر ۱۱ اینچی رونمایی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد همچنان کروم‌بوک‌ها در کانون توجه شرکت‌های مختلف قرار دارند. کروم‌بوک‌ها با توجه به قیمت پایین نسبت به دیگر محصولات به ویژه در بخش آموزش، طرفداران خوبی دارد. کمپانی ایسر امروز در جریان نمایشگاه CES 2016 از کروم‌بوک ۱۱ اینچی جدید خود رونمایی کرد که نسبت به محصولات مشابه طراحی زیباتر و استحکام بیشتری دارد. این دستگاه می‌تواند برای کاربرانی که دنبال یک محصول خوش‌ساخت برای مصارف روزانه هستند بهترین گزینه باشد.

جری کائو، مدیر گروه تجاری نوت‌بوک‌های ایسر می‌گوید:

ما دقیقا می‌دانیم که مشتریان ما انتظار دارند کروم‌بوک‌ها سبک زندگی جدید، عملکرد عالی و طراحی زیبا را با قیمت بسیار مناسب در اختیار آنها قرار دهند. کروم‌بوک ۱۱ تمام این مشخصات را همراه خود دارد.

الگوی نانو پرینت کاور این کروم‌بوک نه تنها باعث زیباتر شدن و القای حس بهتر شده است، بلکه استحکام کروم‌بوک ۱۱ را بیشتر کرده است. ایسر به گونه‌ای کروم‌بوک جدید خود را برای مشتریان تجاری و آموزشی طراحی کرده که در محیط‌های پرفشار نیز مقاومت خوبی داشته باشد. پوسته‌ی دستگاه به تنهایی می‌تواند نیروی ۶۰ کیلوگرمی را تحمل کند و اگر از فاصله ۶۰ سانتی‌متری نیز سقوط کند هیچ آسیبی به گوشه‌های کروم‌بوک ۱۱ وارد نمی‌شود.

کروم‌بوک ۱۱ ایسر به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای سلرون اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. این دستگاه از سیستم‌عامل کروم استفاده می‌کند و باتری آن ۹ ساعت دوام می‌آورد. کروم‌بوک جدید ایسر از یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل با فناوری ComfyView ایسر بهره می‌برد که به لطف این تکنولوژی حتی در استفاده‌ی طولانی مدت چشم شما خسته نخواهد شد. ایسر برای محصول خود یک وب‌کم HDR، دو اسپیکر استریو و میکروفون داخلی را در نظر گرفته است. این کروم‌بوک از شبکه وای‌فای MIMO 802. ۱۱ac، خروجی یو‌اس‌بی ۳، یو‌اس‌بی ۲ و HDMI پشتیبانی می‌کند.

عرضه‌ی کروم‌بوک ۱۱ ایسر از ماه آینده در منطقه‌ی آمریکای شمالی با قیمت پایه‌ی ۱۸۰ دلار و در بازارهای اروپایی با قیمت پایه ۳۲۹ یورو، آغاز می‌شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات