ایسر RealSense را به لپتاپ‌های Aspire V Nitro Black Edition آورد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسر امروز و در خلال نمایشگاه CES مدل جدیدی از Aspire V Nitro Black Edition را معرفی کرده است که به جدیدترین فناوری دوربین اینتل با نام RealSense  همراه زومیت باشید.
تبلیغات

روزگاری اپل تک ستاره‌ی دنیای لپتاپ‌های با ضخامت کم بود ولی این روزها شرکت‌های زیادی در حال رقابت در این بخش هستند. ایسر یکی از شرکت‌هایی است که به لپتاپ‌های مقرون به صرفه با مشخصات سخت‌افزاری قوی شناخته شده است؛ سری Aspire V Nitro ایسر برای علاقه‌مندان به کارهای سنگین که لپتاپی سبک می‌خواهند پیشنهاد می‌شود.

ایسر به تازگی این سری از لپتاپ‌های خود را به جدیدترین تکنولوژی دوربین RealSense اینتل مجهز کرده است. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند با ژست‌های حرکتی و بدون لمس صفحه کنترل سیستم را در اختیار بگیرند. به لطف بهره‌گیری از RealSense استفاده از ویژگی ویندوز Hello در ویندوز ۱۰ به بهترین شکل ممکن شده است.

پیشرفت‌ها فقط به اضافه شدن RealSense  خلاصه نمی‌شود بلکه طبق ادعای ایسر این لپتاپ برای اجرای بازی‌های سنگین نیز گزینه مناسبی خواهد بود. بهره‌مندی از پردازنده‌های نسل ششم اینتل و استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX960M از ویژگی‌های بارز سخت‌افزاری این لپتاپ به شمار می‌رود. این لپتاپ در دو نسخه‌ی ۱۵ و ۱۷ اینچی موجود خواهد بود. ایسر همچنین در این مدل برای بهبود کیفیت و تجربه‌ی صدای خروجی از تکنولوژی‌های دالبی و TrueHarmony استفاده کرده است. قیمت مدل‌های مجهز به دوربین‌ RealSense اینتل از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود. این لپتاپ از ماه آینده‌ی میلادی برای خرید در دستری خواهد بود. نظر شما در مورد این سری از لپتاپ‌های قدرتمند شرکت ایسر چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات