با لپ‌تاپ V Nitro Black Edition ایسر آشنا شوید

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسر با معرفی دو سری Predator و Nitro نوت‌بوک‌های قدرتمند یا اصطلاحاً HIGH-END خود را معرفی کرده و به‌طور جدی پا به حوزه‌ی نوت‌بوک‌های رده‌بالا با سخت افزار‌های مدرن گذاشت. مدل‌های سری Nitro از نظر ظاهری نسبتا ساده طراحی شده و زرق و برق نوت‌بوک‌های گیمینگ Predator را ندارند؛ اما از نظر سخت‌افزاری در حد و اندازه‌های سری گیمینگ هستند.
تبلیغات

نوت‌بوک V Nitro Black Edition یک لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی Full HD دارای نمایشگر مات از نوع IPS بوده که موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار است. رهبری و هدایت Black Edition بر دوش پردازنده‌ی پر قدرت Core i7 6700HQ از نسل جدید پردازنده‌های اینتل است. این پردازنده دارای ۶ مگابایت حافظه cache بوده و با فرکانس ۲.۶ الی ۳.۵ گیگاهرتز به پردازش اطلاعات کاربر می‌پردازد. چنین پردازنده ای علاوه بر اینکه کارهای روزمره مثل تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و وبگردی را به‌راحتی انجام می‏‌دهد، از پس طراحی و محاسبات سنگین مهندسی نیز بر‏می‌‏آید.

در بخش گرافیک نوت‌بوک، پردازنده‌ی نسل نهم Nvidia مدل GTX960 به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده و نوت‌بوک را برای تدوین فیلم و عکس، کارهای گرافیکی و اجرای روان بازی‌های با گرافیک بالا مناسب ساخته است. برای حافظه‌ی ذخیره‌‏سازی علاوه بر حافظه ۱ ترابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD در نظر گرفته شده است.

به لطف ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 از نظر حافظه‌ی رم کمبودی حس نخواهد شد. از آنجایی که طراحی و ابعاد خانواده Nitro بر پایه‌ی اولترا بوک ها بنا شده ، ایسر با خارج کردن درایو ODD سعی در کاهش قطر نوت بوک داشته و با تعبیه سیستم فن های دوگانه، تهویه‌ی مناسبی برای این دستگاه فراهم کرده است. ویندوز ۱۰، ۳ عدد پورت USB 3.1، بلوتوث، اتصال بی‌سیم AC، WiFi مجهز به دو آنتن، پشتیبانی از سامانه‌ی چند لمسی پد، باتری ۳ سلولی و کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌‏زمینه(Back light) از جمله ویژگی های این نوت بوک است.

نوت‏‌بوک ایسر مدل V Nitro Black Editionدر حال حاضر با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازارهای کشور عرضه می‌گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات