سامسونگ تبلت مجهز به سیستم‌عامل کروم و دوربین رده بالا عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی تبلتی با سیستم‌عامل کروم است. کره‌ای‌ها در این تبلت از دوربین به‌کاررفته در گوشی ال‌جی جی ۶ استفاده خواهند کرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد تابه‌حال عرضه کروم‌بوک‌ توسط سامسونگ با موفقیت و استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده است. موضوع عدم استقبال کاربران باعث می‌شود غول فناوری کره‌ای ضرورت ایجاد تغییر در محصولاتی از این دست را احساس کند. طبق آن‌چه پیش‌تر گفتیم، سامسونگ از ماه نوامبر سال گذشته در حال تدارک برای عرضه تبلت جدیدی با کد Nautlius است.

گفتنی است این تبلت جدا‌شونده از سیستم‌عامل کروم بهره می‌برد و سامسونگ برای جذب هرچه بیشتر کاربران، از لنز IMX258 سونی در این تبلت استفاده می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، پیش‌تر کمپانی ال‌جی از این لنز در پرچم‌دار خود یعنی جی ۶ استفاده کرده بود. از دیگر ویژگی‌های جذاب این تبلت می‌توان به پردازنده نسل هفتمی اینتل اشاره کرد که معمولا در رقبای ویندوزی شاهد به‌کارگیری این پردازنده‌ها هستیم.

کروم بوک سامسونگ

متأسفانه اطلاعات بیشتری از این محصول در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود سامسونگ در تبلت جدید خود از یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی یا کوچک‌تر استفاده کند. احتمال می‌رود سامسونگ از این تبلت در رویداد CES امسال رونمایی کند؛ اما با اطمینان نمی‌توان از صحت و سقم این موضوع سخن گفت.

به‌طور حتم اصلی‌ترین نکته در عرضه‌ی این تبلت قیمت نهایی آن خواهد بود. باید دید استفاده سامسونگ از پردازنده نسل هفتم اینتل چه تأثیری بر قیمت‌گذاری نهایی این محصول خواهد داشت. همان‌طور که انتظار می‌رود، تنها برچسب قیمت این تبلت می‌تواند به شایعه رقابت آن با پیکسل بوک گوگل پایان دهد و قرار گرفتن این محصول در سبد خرید کاربران را تضمین کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات