پی 40 یوگا، پی 50 اس و تینک استیشن پی 310 لنوو اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه می‌شوند

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
لنوو به تازگی سه محصول جدید را در حوزه کامپیوترهای شخصی معرفی کرده است. انتظار می‌رود این سه مدل در سه ماه اول سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شوند. برای آشنایی با محصولات جدید لنوو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اولین محصول P40 Yoga است که برخی معتقد هستند این محصول پاسخی به سرفیس بوک مایکروسافت است. درست مثل مدل‌های قبلی یوگا، پی ۴۰ یوگا نیز به نمایشگر و کیبورد قابل تنظیم مجهز است که باعث می شود تا این دستگاه در موقعیت‌های مختلفی قرار بگیرد. همچنین  این نوت بوک جدید لنوو به قلم و نمایشگر لمسی ارتقاء یافته نسبت به نسل قبل خود نیز مجهز است که از فناوری Active ES وکام بهره می‌برند و ۲۰۴۸ سطح حساس به فشار را بر روی نمایشگر IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ ایجاد می‌کنند. همراه این نوت بوک، قلم قابل شارژ ThinkPad Pen Pro نیز ارائه می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را برای کار طراحان و هنرمندان به آن‌ها ارائه می کند. 

lenovo thinkpad p40 yoga 7 onscreen 1 9972e

پی ۴۰ یوگا به پردازنده‌ی گرافیکی Quadro M500M انویدیا با ۲ گیگابایت VRAM، پردازنده‌ی مرکزی CoreTM i7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD  مجهز است. 

lenovo thinkpad p40 yoga 1 1 815d3

لنوو در کنار معرفی پی ۴۰ یوگا،محصول ارزان قیمت‌تری را هم به بازار معرفی کرده است.  تینک‌پد پی ۵۰ اس  نیز محصولی مشابه پی ۴۰ یوگا است؛ با این تفاوت که بدنه‌ی باریک‌تر و قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد و البته از قلم ThinkPad Pen Pro پشتیبانی نمی‌کند. 

همچنین  لنوو مدل جدیدی از سری ThinkStation  P را نیز با نام  ThinkStation  P310 معرفی کرده است.  این مدل طوری طراحی شده است که دارای قیمت مناسب در کنار مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند باشد. این دستگاه مجهز  به پردازنده‌ی Xeon E3-1200v5 است و ۶۴ گیگابایت رم DDR4 دارد. 

08 hero shot 1 f1718

تینک‌پد پی ۴۰ یوگا، تینک‌پد پی ۵۰ اس و ThinkStation  P310 در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه می‌شوند. قیمت این محصولات نیز به ترتیب از ۱۳۹۹ دلار، ۱۲۹۹ دلار و ۷۲۹ دلار آغاز می‌شود. 

lenovo thinkstation p310 08c31

حدود یک ماه پیش هم لنوو لپ‌تاپ تبدیل شدنی یوگا ۹۰۰ و سیستم همه کاره‌ی یوگا هوم ۹۰۰ را معرفی کرد. این شرکت همچنین یوگا ۷۰۰ را نیز اخیرا معرفی کرده بود که در حال حاضر در بازار موجود است. 

محصولات ویندوزی لنوو همواره گزینه‌های خوبی برای مشتریانی که به دنبال چیزی غیر از سرفیس پروهای مایکروسافت بوده‌اند، محسوب می شوند. معمولا هم لپتاپ‌های اقتصادی و هم لپ‌تاپ‌های بالا رده این برند با استقبال خوبی از سوی خریداران و منتقدان مواجه می‌شوند. 

از سه محصول معرفی شده توسط لنوو کدام یک نظر شما را جلب کرده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات