سامسونگ دو مدل لپ‌تاپ‌ قدرتمند Ativ Book 9 مبتنی بر ویندوز ۱۰ را معرفی کرد

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شاید سامسونگ به اندازه‌ای که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها فعال است، در بازار لپ‌تاپ محصول نداشته باشد؛ ولی این غول کره‌ای سعی کرده اندک دستگاه‌هایی که وارد بازار می‌کند کیفیت مطلوبی داشته باشند. به تازگی سامسونگ دو لپ‌تاپ Ativ Book 9 را مبتنی بر ویندوز ۱۰ معرفی کرده است.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های سامسونگ همواره از طراحی زیبا و امکانات قابل قبول برخوردار بوده‌اند و یکی از بهترین محصولات این برند کره‌ای در بازار لپ‌تاپ را باید سری ۱۰ این شرکت بدانیم. اما به تازگی سامسونگ از دو لپ‌تاپ قدرتمند Ativ Book 9 Pro و Ativ Book 9 Spin رونمایی کرده که به ترتیب ۱۵۹۹ و ۱۳۹۹ دلار قیمت دارند.

همانطور که به نظر می‌رسد Ativ Book 9 Pro بین دو گزینه معرفی شده محصول بهتری به شمار می‌رود و نسخه‌ی پایه‌ی آن به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K، پردازنده‌ی پرقدرت Core i7-6700 HQ، کارت گرافیک GTX950 انویدیا، رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی مجهز شده است. به علاوه این لپ‌تاپ از چهار اسپیکر و پورت USB Typ-C بهره می‌برد و گفته می‌شود باتری آن ۶.۵ ساعت شارژدهی مداوم دارد.

ativbook99 0fdcf

اما مدل بعدی Ative Book 9 Spin است که به یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن QHD+ با امکان چرخش ۳۶۰ درجه، پردازنده‌ی Core i7-6500U اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی خشک مجهز شده و وزن آن برابر ۱.۳ کیلوگرم است.

هر دو دستگاه به صورت مستقیم توسط سامسونگ عرضه خواهند شد و در کنار آن فروشگاه BestBuy نیز وظیفه فروش این لپ‌تاپ‌ها را در بازار آمریکا بر عهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات