لنوو لپ‌تاپ تبدیل شدنی یوگا 700 را در دو نسخه معرفی کرد

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این خبر معرفی لپ‌تاپ تبدیل شدنی یوگا ۹۰۰ لنوو را در زومیت خواندید. حالا شرکت لنوو لپ‌تاپ تبدیل شدنی یوگا ۷۰۰ را در دو نسخه ۱۱ و ۱۴ اینچی معرفی کرده است. هر چند این دو لپ‌تاپ از نظر ظاهری شبیه به هم هستند ولی از نظر سخت‌افزاری تفا‌وت‌هایی بخصوص در رابطه با پردازشگر با هم دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسخه‌ی ۱۴ اینچی یوگا ۷۰۰ مجهز به نسل ششم پردازنده Core i7 اینتل موسوم به Skylake با کارت گرافیکی Intel HD Graphics 520 است. کاربرانی که مایل به داشتن پردازنده‌ی گرافیکی جداگانه باشند می‌توانند به صورت اختیاری  پردازنده گرافیکی GT 940M انویدیا با ۲ گیگابایت رم را نیز سفارش دهند. مدل پایه‌ی این لپتاپ دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD‌ است ولی نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی نیز قابل سفارش است. 

نسخه‌ی ۱۴ اینچی یوگا ۷۰۰ وزنی معادل ۱.۶ کیلوگرم دارد و به باتری ۴ سلولی لیتیوم پلیمری 45Wh مجهز شده است. لنوو این لپ‌تاپ تبدیل شدنی را به دو درگاه USB 3.0،  یک درگاه USB 2.0 و خروجی HDMI‌ مجهز کرده است. از دیگر مشخصات این لپتاپ تبدیل شدنی می‌توانیم به اسپیکرهای استریو و وای فای 802.11ac اشاره کنیم.  

 نسخه ۱۱ اینچی یوگا ۷۰۰ نیز مجهز به پردازنده  Core m3 با کارت گرافیک Intel HD Graphics 515 است. باتری کوچک‌تر 40Wh‌ این لپ‌تاپ باعث شده تا وزن آن به ۱.۱ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۵.۸ میلی‌متر برسد. این لپ‌تاپ همچنین دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD به همراه یک درگاه USB 3.0 و درگاه micro-HDMI  است. 

yoga 700

اما از تفاوت‌ها که بگذریم،  این دو لپ‌تاپ در نمایشگر لمسی IPS  و  رزولوشن 1080p، ویندوز ۱۰  همچنین  چهار حالت قرارگیری لپتاپ‌های تبدیل شدنی لنوو  (به ترتیب حالت لپ‌تاپ، تبلت، تِنت و استند) مشابه هم هستند.

نسخه‌ی ۱۱.۶ اینچی یوگا ۷۰۰ با قیمت ۶۴۹ دلار و نسخه‌ی ۱۴ اینچی با قیمت ۷۹۹ دلار از ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد. نظر شما در مورد لپ‌تاپ‌های تبدیل شدنی جدید لنوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات